BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Hormonsuz pazarı büyüten CarrefourSa Alara ile el sıkıştı

Hormonsuz pazarı büyüten CarrefourSa Alara ile el sıkıştı

CarrefourSa, 1992’de başlattığı yüzde 100 sağlıklı ürünlere dün kayısı, Japon eriği ve nektarini de ekledi. Bu üç ürünle doğa tat adı verilen ürünleri 13’ü buldu



> EKONOMİ SERVİSİ CarrefourSA ve Alara Tarım Ürünleri’nin yetkilileri toplantıda üç yeni ürünü tanıttı. Tarım ürünlerinde ilaç kalıntısı ve hormon kullanımı sağlıklı besin konusunda yeni bir dönüşümü başlatırken, CarrefourSa, Türkiye’deki doğa tat konseptiyle başlattığı ürünlerinin sayısını 13’e çıkardı. Türkiye’nin en büyük meyve ihracatçılarından Alara Tarım ile işbirliği yapan CarrefourSa, kayısı, Japon eriği ve nektarini de yüzde 100 doğal olarak raflarına yerleştirdi. Bu üç ürünün mağazalarda yer alması nedeniyle düzenlenen toplantıda konuşan CarrefourSa Genel Müdürü Guillaume Vicaire, “Önümüzdeki bir yılda bu ürünlerin sayısının 20’ye ulaşmasını planlıyoruz. Carrefour olarak dünyanın 15 ülkesinde 664 üründe ‘Doğa Tat Carrefour’ markalı ürünler satıyoruz. Türkiye’de ise 1992’de başladığımız yolculuğumuz sürüyor. Bu ürünler tarladan raflara kadar her aşamada kontrol ediliyor. Marketten satın aldığınız bu ürünü sadece tozunu akıtmak için yıkıyorsunuz. İlaç kalıntısı ve hormon konusunda içiniz rahat oluyor” dedi. Alara Tarım Genel Müdürü Yavuz Taner ise, doğal ürünler konusunda 5 bin çiftçi ile çalıştıklarını ve ürünlerin kesinlikle sertifikalı ve güvenilir olduğunu söyledi.
Reklamı Geç
KAPAT