BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Burger King ‘Paro’landı

Burger King ‘Paro’landı

Koç Topluluğu şirketlerinden, 7.7 milyon aktif karta sahip Türkiye’nin en büyük sadakat programı Paro, Burger King ile gücünü birleştirdi.



Koç Topluluğu şirketlerinden, 7.7 milyon aktif karta sahip Türkiye’nin en büyük sadakat programı Paro, Burger King ile gücünü birleştirdi. 3 yılda işlem hacmi 17.2 milyar TL’ye ulaşan Paro, Burger King ile üye iş yeri sayısını 16’ya çıkardı. Tanı/Paro Genel Müdürü Tuğrul Fadıllıoğlu, “Müşterilerimize 2008 yılında 127 milyon TL üzerinde Paropuan kazandırdık. Bu yıl daha da büyüyeceğiz, geçen yılın ilk 5 ayına göre yüzde 20 artış yakaladık” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 99547
    % 1.59
  • 6.0594
    % -3.21
  • 7.1276
    % -3.1
  • 7.9636
    % -2.83
  • 234.329
    % -3.49
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT