BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > “Hafta Sonu Bursa’ya”

“Hafta Sonu Bursa’ya”

Krizle daralan sanayi piyasasını turizmle canlandırmak isteyen Bursa, “Marka Kent Bursa” sloganını ile “Hafta Sonu Bursa’ya” kampanyası başlatıyor.



> Tülay Dur BURSA Krizle daralan sanayi piyasasını turizmle canlandırmak isteyen Bursa, “Marka Kent Bursa” sloganını ile “Hafta Sonu Bursa’ya” kampanyası başlatıyor. Bursa Ticaret ve Sanayi Odası’nın 8 aylık çalışması ile hazırlanan marka kent projesi, şehire yakın illerden turist çekilmeye çalışılacak. “Kültür-Tarih-İnanç”, “Doğa-Sağlık-Spor” ve “Alışveriş” olmak üzere 3 ana konsept çerçevesinde tasarlanan “Hafta Sonu Bursa’ya” kampanyasının yıllık 3 milyon lira bütçe ile oluşturulduğunu ve 3 yıl süreceğini söyleyen Bursa Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Celal Sönmez, “Sanayi ve ticaret alanında Türkiye’nin en önemli şehirleri arasında olan Bursa’nın turizm potansiyelini de ortaya koymaya çalışıyoruz” dedi. Kampanyanın geri dönüşünü ve ilk sonuçlarını bu sonbahar almayı hedefleyen Bursa, 2010 yılında 1 milyon turist, 2015 yılında ise 1.5 milyon turist misafir etmeyi hedefliyor.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 101892
    % -1.39
  • 4.6043
    % -1.04
  • 5.3842
    % -1.8
  • 6.1076
    % 0.09
  • 190.254
    % -1.82
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT