BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Müşteri kral oldu, banka ‘köpekli safari’ ayarladı

Müşteri kral oldu, banka ‘köpekli safari’ ayarladı

Bankaların kredi kartı müşterisine verdiği hizmetler sınırları zorluyor. Kart sahibine bedava uçak biletinden, Ürdün’den kafeinsiz kola getirmeye kadar akla gelebilecek her hizmet sağlanıyor



ŞAMPİYONLUK BİLETİ Kart müşterisinin her isteğiyle yakından ilgilenen bankalar, bir müşterinin final maçına bilet isteğini de yerine getirdi. Nakit para taşıma, kullanma zorunluluğunu büyük ölçüde ortadan kaldıran kredi kartlarının sunduğu hizmetler sınırları zorluyor. Bankaların kart sahiplerine sunduğu hizmetlerin çeşitliliği her geçen gün artarken, kredi kartlarını kullanarak taksit ve puan biriktirmenin yanı sıra seyahat, sürücü hizmetleri, hava limanlarındaki lounge’lardan ve otoparklardan yararlanma, seyahat sigortası, VIP transfer, yardım ve tıbbi hizmetler gibi farklı alanlarda bankaların sunduğu değişik asistanlık hizmetlerini bedava almak da mümkün... İş Bankasının Maximiles kredi kartı ile yapılan her 100 lira tutarındaki alışveriş üzerinden 1 MaxiMil kazanılıyor. Kazanılan her MaxiMil bedava alınabilecek 1 liralık uçak biletine eşit. Sadece mil odaklı bir kart olmayan Yapı Kredi’nin adios’u ile seyahat harcamalarında sunulan fırsatlardan yararlanılırken, diğer taraftan Worldcard’ın özelliklerinden de faydalanılabiliniyor. Nisan ayında piyasaya sunulan Adios kart sayısı şimdiden 100 bini aştı. Garanti Bankası’nın, verdiği concierge hizmetleri kapsamında, bir üyenin isteği üzerine Ürdün’den kafeinsiz diet kola temin edildi ve adresine teslim edildi, bir üye için Ferrari test sürüşü organize edildi, Alaska’ya gitmek isteyen bir üye için kruvaziyer turu ve husky köpeklerle safari ayarlandı, UEFA kupası maçı için son gün bilet bulundu. Akbank ve Boyner’in kredi kartı FISH ile bugüne kadar 4.2 milyon lira değerinde ödül dağıtıldı. TRT’nin kemancısı özel ders verecek Garanti Ödeme Sistemleri Pazarlama Müdürü Selin Billi, sektörde artık kart sayılarını artırmanın yanı sıra, var olan markalar arasında tercih edilmenin çok önemli olduğunu vurgulayarak, verdikleri özel hizmetlere işaret etti. Billi, “Keman dersi almak isteyen bir üyemiz vardı. Araştırma yaptık, TRT radyosunun keman virtiözüne ulaştık. Bir diğer üyemizin televizyonda gördüğü bir ayakkabının nerede satıldığını ğrendik” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT