BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Akbank’a iki ödül

Akbank’a iki ödül

Akbank, küresel anlamda tek iletişim ve pazarlama ödülü olma özelliği taşıyan International Stevie Awards’da (Stevie Ödülleri) Akbank 18. Caz Festivali reklam filmi ve FISH ile iki ödül birden kazandı.



Akbank, küresel anlamda tek iletişim ve pazarlama ödülü olma özelliği taşıyan International Stevie Awards’da (Stevie Ödülleri) Akbank 18. Caz Festivali reklam filmi ve FISH ile iki ödül birden kazandı. “En İyi TV ve Sinema Reklam Kampanyası” dalında ödül kazanan “Şehrin caz hali...” temalı Akbank 18. Caz Festivali reklam filmi, İstanbul’un cazla birlikte değişimini anlatıyor. Akbank’a “En iyi Ürün Hizmet/Finansal Hizmetler” dalında ödül getiren FISH ise “yeni nesil kredi kartı” olarak tanımlanan, çekiliş programı ile ön plana çıkan ve tüketiciler ile buluşmasından çok kısa bir süre sonra rekor sayıda kullanıcıya ulaşan bir ürün. Akbank Stevie Awards’da Salvador Dali; İstanbul’da Bir Sürrealist Sergisi ile “En İyi Medya Kampanyası”; Akbank 2008 Yılı Faaliyet Raporu ile “En İyi Faaliyet Raporu”, Akbank İmaj Filmi ile “En İyi TV ve Sinema Reklam Kampanyası”; 28. İstanbul Film Festivali Filmi ile “En İyi TV ve Sinema Reklamı” ve Wings ile “En İyi Pazarlama Kampanyası” dallarında da finalist oldu.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT