BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Markaya 5 milyon dolar yatırınca yeniden hatırlandı

Markaya 5 milyon dolar yatırınca yeniden hatırlandı

Marka bilinirliğine 5 milyon dolar yatıran Aymar, ürün gamını geliştirip pazar payını artırınca yeniden ‘en büyükler’ arasında yer aldı.



Marka bilinirliğine 5 milyon dolar yatıran Aymar, ürün gamını geliştirip pazar payını artırınca yeniden ‘en büyükler’ arasında yer aldı. 2008 yılında toplam 120 milyon TL ciro ile yüzde 45 oranında bir büyüme gerçekleştiren Aymar, yaklaşık 110 milyon TL üretimden satış hacmiyle, İSO Türkiye’nin en büyük 500 sanayi kuruluşu listesinde 475. oldu. Aymar İcra Kurulu Başkanı Nihat Özyurt konuyla ilgili olarak, “Aymar bizim yönetimimize geçtiğinde şirketin cirosu sıfırdı. Tüketiciler bazında marka hatırlanma oranı yok denecek kadar azdı. Biz markayı canlandırmak ve hatırlatmak adına üç yılda 5 milyon dolar yatırım yaptık ve Aymar’ı tekrar pazara kazandırdık” dedi. Özyurt, 2008’de 120 milyon TL ciro ile yüzde 45 oranında büyüme gerçekleştirdiklerini bildirdi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT