BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Ülker, Demet Akbağ ile mutfakta % 81 büyüyecek

Ülker, Demet Akbağ ile mutfakta % 81 büyüyecek

Bizim Mutfak’ın yeniliklerini paylaşmak üzere düzenlediği toplantıya, Bizim Mutfak reklam kampanyasının yıldızı tiyatro sanatçısı Demet Akbağ (solda), Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü ve Yağ, Mutfak ve Fonksiyonel Gıdalar Pazarlama Genel Müdürü Derya Sevgin katıldı.



YENİ ÜRÜNLER TANITILDI Bizim Mutfak’ın yeniliklerini paylaşmak üzere düzenlediği toplantıya, Bizim Mutfak reklam kampanyasının yıldızı tiyatro sanatçısı Demet Akbağ (solda), Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü ve Yağ, Mutfak ve Fonksiyonel Gıdalar Pazarlama Genel Müdürü Derya Sevgin katıldı. Lider mutfak markası olma vizyonu ile hareket eden Ülker Bizim Mutfak, girdiği yeni kategorilerle hızla büyümeye devam ediyor. Reklamlarında ünlü tiyatrocu Demek Akbağ’ın oynadığı markanın, yeniliklerini paylaşmak üzere düzenlediği toplantıda konuşan Yağ, Mutfak ve Fonksiyonel Gıdalar Pazarlama Genel Müdürü Derya Sevgin, “Günümüzün yoğun ve tempolu hayat tarzı, tüketim alışkanlıklarını kolay hazırlanabilen, lezzetli ürünlere doğru değiştiriyor. Bu değişim paralelinde biz de tüketicilerimize yeni ürünler sunuyoruz” dedi. KADINLARIN YARDIMCISI 2008 yılında yüzde 19 büyüme ile 101 milyon TL ciroya sahip bir marka haline geldiklerini söyleyen Sevgin, “Bizim Mutfak, hızla büyüyerek yoluna devam ediyor. 2009’da da farklı kategorilere girerek ciromuzu yüzde 81 artırmayı ve 183 milyon TL’ye çıkarmayı hedefliyoruz” dedi. Bizim Mutfak’ın kalitesini ramazan sofralarına da taşıdıklarını ifade eden Sevgin, “İftar ve sahur sofralarını zenginleştiren ürünlerimiz ramazanda da sevdiklerine güzel sofralar hazırlamak isteyenlerin yardımcısı olacak” dedi. Bu sene 27 yeni ürün çıktı 2008 dünya gıda ve alkolsüz içecek pazarı 3.5 trilyon TL’lik büyüklüğe ulaştığını söyleyen Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, “2007’den 2008’e pazarın ciro büyüme oranı yüzde 3.4 olarak gerçekleşti. 2009 senesi tahmini büyüme oranı da yüzde 3.4 olarak öngörülüyor” dedi. Geçen yıl 17, 2009 yılında ise 27 yeni ürünle tüketicilerin karşısına çıktıklarını söyleyen Tütüncü, “Bizim Mutfak, Gıda ve İçecek Grubu’muz içinde son yıllardaki büyümenin en önemli kaynaklarından biri oldu. Her yıl kategoriye göre ciromuzun yüzde 1-3’ünü Ar-Ge’ye ayırıyor ve 24 kişilik ekibimizle inovatif ürünler geliştirerek tüketici beklentilerini karşılamaya çalışıyoruz. Gerek ürün çeşitliliği, gerekse yenilikçi karakteri ve öncü, dinamik yapısıyla Bizim Mutfak, Gıda ve İçecek Grubu’nun itici güçlerinden biri olmaya devam ediyor” dedi.
Reklamı Geç
KAPAT