BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > PARO 300 milyon kazandırdı

PARO 300 milyon kazandırdı

Paro Genel Müdürü Fadıllıoğlu, Paro’nun 3 yıllık işlem hacminin 18 milyar lira olduğunu söyledi



Sadakat programı ve müşteri ilişkileri yönetimi platformu Paro’nun 3 yıllık işlem hacmi 18 milyar liraya ulaştı. Paro, 2006 yılından bugüne kadar da üyelerine kampanya, indirim ve puanlar aracılığıyla 300 milyon liradan fazla kazandırdı. Tanı/Paro Genel Müdürü Tuğrul Fadıllıoğlu, Paro’nun, 7.7 milyon aktif kartı, 16 üye iş yeri markası ile “Türkiye’nin en büyük sadakat programı ve müşteri ilişkileri yönetimi” platformu olduğunu söyledi. Fadıllıoğlu, tek kart ile 16 üye iş yerine ait 7 bine yakın mağaza, satış ve servis noktasında kullanılabilen Paro’nun, yılın ilk yarısındaki 600’ü aşkın kampanyayla krizde tüketicileri çekmeyi başardığını ifade etti. 6 AYDA 3.8 MİLYAR TL CİRO Paro’nun, 2009’un ilk yarısında tüketicilere 50 milyon liranın üzerinde kazandırdığını belirten Fadıllıoğlu, geçen yıl 6.9 milyar lira olarak gerçekleşen Paro’lu kartla işlem hacminin, 2009’un ilk 6 ayında 3.8 milyar lirayı aştığını bildirdi. Paro’lu kartlar; Alfa Romeo, Allianz, Arçelik, Arstil Mobilya, Avis, Aygaz, Beko, Burger King, Divan, Fiat, Ford, Koçtaş, Migros, Mogaz, Opet ve Setur olmak üzere 16 üye iş yerinde kullanılabiliyor.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT