BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > Soğuk çorbayı sofraya getirdi başarıyı Ala Turka’yla kutladı

Soğuk çorbayı sofraya getirdi başarıyı Ala Turka’yla kutladı

Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, ramazana özel ürünleri ve kampanyalarıyla pazarın canlanmasına katkı sağladıklarını söyledi



> Ekonomi Servisi İSTANBUL KAMPANYALARA HIZ VERDİLER Çeşitli kuruluşların başlattığı tüketimi artırma çabaları devam ederken, Yıldız Holding’e bağlı Ülker de ramazan kampanyalarıyla bu trende destek veriyor. Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, ramazana özel kampanyalarını, basın mensuplarıyla bir araya geldiği iftar yemeğinde açıkladı. Ramazana farklı ürün ve kampanyalarla girdiklerini söyleyen Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, soğuk ayran aşı çorbası ve sıcak mantıya beklenenin üzerinde ilgi olduğunu söyledi. Basın mensuplarıyla iftar yemeğinde bir araya gelen Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet tütüncü, “Ramazana farklı kampanyalar ve yeni ürünlerle girdik. Ramazanda pazarın canlanmasına bu kampanyalar büyük katkı sağlıyor” dedi. COLA TURKA’DAN 1 MİLYON CD Grup markaları tarafından uygulamaya konan kampanyalar hakkında bilgi veren Tütüncü, “Ramazan hediyesi olarak önemli bir projeye imza attık. Cola Turka ve Avrupa Müzik ortak çalışmasıyla kurulan Alaturka grubu Direklerarası Ramazan Şarkıları albümü bütün süpermarketlerde 2 adet 2.5 litre Cola Turka alan her tüketiciye hediye ediliyor. Bu CD’den 1 milyon adedin üzerinde bastık. CD müzik marketlerde de satılıyor” dedi. AYRAN AŞI ÇOK SEVİLDİ Bizim Mutfak markasının ramazanda piyasaya verdiği Soğuk Ayran Aşı çorbası ile mantı çorbasının da büyük beğeni topladığını, Soğuk Ayran Aşı ile ramazana özel yeni bir gelenek başlatmış olduklarını, yeni ürünlerle çorba sayısının 26’ya çıktığını da dile getirdi. Tütüncü’nün verdiği bilgiye göre, İçim Dolcia Keşkül 600 gramlık ambalajı ile piyasaya verilirken, Burger King ile İçim Ayran’lı bir iş birliği gerçekleştirildi. 2 litrelik ayranın yanı sıra ramazana özel Ülker İçim Peynir ailesine, İçim Ezine İnek, İçim Ezine Koyun ve İçim Ezine Keçi peynirinin katıldığı belirtildi. Ramazanda tüketim artıyor Ramazan alışveriş trendi hakkında da bilgi veren Mehmet Tütüncü, “Ramazan döneminde alışveriş artıyor, sofralar zenginleşiyor” dedi. Araştırmaların, ramazan döneminde çorba tüketiminin 2 katına çıktığını gösterdiğini ifade eden Tütüncü, “Ramazanda süt ve süt ürünleri tüketimi de artış kaydediyor. Bu pazarda da bir önceki aya göre tonaj olarak yüzde 8, ciro olarak yüzde 10 artış gözlemleniyor. Satışı en fazla artan ürünler de süt, hazır puding, tereyağı ve peynir çeşitleri” dedi. İçecek sektörünün de hareketlenmeden payını aldığına dikkat çeken Mehmet Tütüncü, razamarda 162 milyon litresi kola olmak üzere 53 milyon litre meyve suyu, 243 milyon litre gazlı içecek tüketildiğini dile getirdi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 91630
    % 2.1
  • 4.7866
    % -1.01
  • 5.5944
    % -1.16
  • 6.3074
    % -1.67
  • 189.176
    % -2.18
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT