BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Avea Çağrı Merkezi iki ödül birden aldı

Avea Çağrı Merkezi iki ödül birden aldı

Avea, Türkiye’deki çağrı merkezlerinin değerlendirildiği tek organizasyon olan İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri’nde ‘En iyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi’ ve ‘En İyi Çağrı Merkezi Eğitim Programı’ kategorilerinde ödüle layık görüldü. Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, “Avea’daki ikinci ayımda Çağrı Merkezi’mizin aldığı bu ödüller, benim için keyifli ve motive edici bir başlangıç oldu.



Avea, Türkiye’deki çağrı merkezlerinin değerlendirildiği tek organizasyon olan İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri’nde ‘En iyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi’ ve ‘En İyi Çağrı Merkezi Eğitim Programı’ kategorilerinde ödüle layık görüldü. Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, “Avea’daki ikinci ayımda Çağrı Merkezi’mizin aldığı bu ödüller, benim için keyifli ve motive edici bir başlangıç oldu. Tüm faaliyetlerini müşteri odaklılık ilkesi doğrultusunda sürdüren bir şirkette görev almaktan gurur duyuyorum. Önümüzdeki dönemlerde yeni başarılara imza atacağımıza inanıyorum” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT