BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Ülker 65’inci yılında mutlu

Ülker 65’inci yılında mutlu

İnsanlar, Çokomel kağıtlarını defterinin arasında sakladığını, Çokokrem’in son damlasını ziyan etmemek için nasıl çaba gösterdiğini anlattı. Ülker de 65’inci yılını bu anılarla kutlama kararı aldı



Ülker, 65’inci yılını ‘Hayatı Güzel Kılan Mutlu Bir An’ konseptli reklam kampanyası ile kutluyor. Televizyon, sinema, yazılı basın, açık hava ve internet reklamlarından oluşan kampanya ile Ülker, 65 yıldır tüketicisi için sağladığı ‘mutlu’ anları konu alıyor. Ülker’den yapılan açıklamaya göre, kampanya öncesinde Ülker markasının insanlarda neleri çağrıştırdığına ilişkin geniş bir araştırma yapıldı. Araştırma ile ilgili bilgi veren Ülker’in bağlı bulunduğu Yıldız Holding’in Pozarlama Başkanı Ahad Afridi, “Gördük ki, hangi yaş ve cinsiyetten olursa olsun, insanların Ülker ürünlerinin en az birine dair mutlu bir anısı var. Bu anlar ve anılar sohbetlere konu oluyor. Çocuklukların da Ülker Çokomel kağıtlarının düzeltilip defter arasında biriktirildiği, Ülker tüplü Çokokrem’in son damlasını ziyan etmemek için verilen uğraş aynı mutlulukta, aynı keyifte, aynı paylaşma duygusunda birleştiriyor. Biz de kampanyamızı bu güçlü marka gerçeği üzerine kurguladık” diye konuştu. SABRİ ÜLKER FELSEFESİ Reklam konseptinin Ülker’in kurucusu ve Onursal Başkanı Sabri Ülker’in “Herkesin mutlu bir çocukluk geçirmeye hakkı vardır” felsefesiyle de uyuştuğunu ifade eden Afridi, reklamlarda bu felsefeyi yansıtmaya özen gösterdiklerini anlattı. Ülker’den verilen bilgiye göre, reklam filminin yönetmenliğini, “Broken English” ile ünlü Yeni Zelandalı Gregor Nicholas, görüntü yönetmenliğini Belçikalı Danny Hiele yaptı. Ülker’in mutlu anlarını anlatmak için 300 oyuncu, 80 kişilik ekip ile 5 gün çalışırken, kampanyanın basın fotoğraflarını ödüllü Alman fotoğrafçı Darius Ramazani çekti. Fotoğraflar, İstanbul’un çeşitli semtlerinde 2 haftalık ön hazırlık sonrası 5 günde çekildi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT