BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > VODAFONE TÜRKİYE İLE DAHA DA BÜYÜYECEK

VODAFONE TÜRKİYE İLE DAHA DA BÜYÜYECEK

2009’un kendileri için bir milat olduğunu dile getiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, gelecek yıl büyüme trendine gireceklerini söyledi.



> Ekonomi Servisi Serpil Timuray Vodafone’un 2010 hedeflerini anlattı. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, 2010 yılında büyüme trendinin daha pozitif olmasını beklediklerini belirterek, “2010’da biz de Türkiye ile birlikte büyüyeceğiz” dedi. Yeni ekibiyle birlikte basının karşısına çıkan Timuray, bu seneyi milat olarak belirlediklerini ve Vodafone Türkiye olarak uzun soluklu bir büyüme programına başladıklarını belirtti. 2009 yılı sonuçlarından memnun olduklarını ifade eden Timuray, “2009 yılı bizim için özel ve ilk etapta iş performansımızda U dönüşüydü. Bundan sonraki süreçte U’nun giderek yukarı doğru çıkmasını ve yükselen bir trendde olmasını hedefliyoruz. 2010’un pazar performansının sektör olarak da daha iyi olacağını öngörüyoruz. Önümüzdeki yıl büyüme trendinin daha pozitif olmasını bekliyoruz. 2010’da biz de Türkiye ile birlikte büyüyeceğiz” dedi. 3 MİLYON NUMARA TAŞINDI Serpil Timuray, temmuz-eylül döneminde 718 bin abone kazandıklarını ve 15.6 milyon net aboneye ulaştıklarını ifade ederek, “Numara taşımada nisan ayından itibaren en çok numara taşıma kazanan operatör konumuna geldik. 3 milyonu aşkın abone numarasını Vodafone’a taşımıştır” diye konuştu. Timuray, Vodafone abonelerinin yüzde 11’inin 3G abonesi olduğunu, 2G ve 3G’de baz istasyonunda 13 bine ulaştıklarını, mali yılın son ayı olan Mart 2010 itibarıyla toplamda 15 bin baz istasyonunu aşmayı hedeflediklerini kaydetti. 3G ile cepten en çok Kurtlar Vadisi izlendi Timuray, Türkiye’de mobil internette ciddi bir açılım beklediklerine dikkati çekerek, şu anda cep telefonlarından ayda 7 milyon dakika dizi izlendiğini, en çok izlenen dizinin ise Kurtlar Vadisi Pusu olduğunu ifade etti. Vodafone cep merkezi konseptiyle tamamen yenilenen mağaza sayısını 770’den 910’a çıkardıklarını, vitrin konsept mağazacılık ile 117 mağazayı sıfırdan inşa ettiklerini anlatan Timuray, 81 ilde konsept mağazaların şehir merkezlerinin en iyi lokasyonlarında yer aldığını kaydetti. Serpil Timuray, bu dönemde tarifeleri elden geçirdiklerini ve yeniden yapılandırarak rekabetçiliklerini artırdıklarını, şu anda Türkiye’nin 2. en büyük, sektörün ise 1. en büyük reklam vereni konumunda olduklarını söyledi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 102459
    % 0.88
  • 5.6399
    % -0.71
  • 6.3294
    % -0.71
  • 7.0547
    % 0.08
  • 260.991
    % -0.06
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT