BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Reklamcılar Derneği 25. yılında ödül dağıttı

Reklamcılar Derneği 25. yılında ödül dağıttı

25. yılını İZ- İletişimin Zirvesindekiler Ödülleri ile kutlayan Reklamcılar Derneği, iletişim sektöründe iz bırakanları ödüllendirdi. “İz özel ödülleri ve ajans”, “medya” ve “reklamsevenler” kategorilerinde verilen ödül töreninde konuşan Reklamcılar Derneği Başkanı Yiğit Şardan, sivil toplum kavramının bilinmediği zamanlarda Reklamcılar Derneğinin kurulduğunu belirterek, reklamın üretici ile tüketici arasında bir köprü vazifesi gördüğünü söyledi.



> Tülay Dur İSTANBUL 3 DALDA ÖDÜL Ödül töreni iş dünyasının önemli isimlerini bir araya getirdi. Törende özel ödüllerin yanı sıra medya kategorisinde 13, reklam verenler kategorisinde 4, ajans kategorisinde ise 4 ödül sahiplerini buldu. 25. yılını İZ- İletişimin Zirvesindekiler Ödülleri ile kutlayan Reklamcılar Derneği, iletişim sektöründe iz bırakanları ödüllendirdi. “İz özel ödülleri ve ajans”, “medya” ve “reklamsevenler” kategorilerinde verilen ödül töreninde konuşan Reklamcılar Derneği Başkanı Yiğit Şardan, sivil toplum kavramının bilinmediği zamanlarda Reklamcılar Derneğinin kurulduğunu belirterek, reklamın üretici ile tüketici arasında bir köprü vazifesi gördüğünü söyledi. Törende Ülker’in kurucusu Sabri Ülker, Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Aka Gündüz Özdemir ve Doğuş Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk iletişim sektörüne katkılarından dolayı İZ Özel Ödülü’ne layık görüldü. Sabri Ülker adına ödülü alan Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker, “Sabri Ülker bu ülkenin ilk reklam verenlerindendir. Birçok kişi ‘Ülker hükümet bisküvisidir’ diye hatırlar. Bunun sebebi ilk kurulduğumuzda radyoya reklam vermemizden kaynaklanır. Bu da onun reklama verdiği önemi göstermektedir” dedi. REKLAM İLE MARKA OLDUK Diğer özel ödülün sahibi Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Özdemir ise, Beko markasının reklam ile dünya markası olduğunu belirtirken, Şahenk ise markayı marka yapanın reklam olduğunu dile getirdi. Şahenk, “Biz grup olarak hem reklam vereniz hem de reklam alanız. Masanın iki tarafında da olmak çok güzel. Markayı marka yapmak reklam ile olabiliyor” diye konuştu.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 98028
    % 0.96
  • 5.7029
    % -0.53
  • 6.3956
    % -0.91
  • 7.0772
    % -1.06
  • 258.521
    % -0.48
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT