BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Başbakanlık dert kapısı oldu

Başbakanlık dert kapısı oldu

Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) 2009 senesinde vatandaşlardan gelen 384 bin 852 başvuruyu sonuçlandırdı.



> Oğuzhan Şahin ANKARA Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) 2009 senesinde vatandaşlardan gelen 384 bin 852 başvuruyu sonuçlandırdı. BİMER’in 2009 faaliyet raporuna göre; başvuruların 334 bini internet, 47 bini posta, 3 bin 800’ü de şahsen yapıldı. Başvuruların 275 bini Başbakanlıkta, 166 bini bakanlıklarda, 131 bini valiliklerde, yaklaşık 10 bini de belediyelerde sonuçlandırıldı. Vatandaşlardan en çok başvuru çalışma, sosyal güvenlik, sosyal hizmetler konularında geldi. Bu konuyla ilgili 75 binin üzerinde başvuru yapılırken, 2 bin 102 ile en az başvuru din işleri ve vakıflar konusunda geldi. En fazla başvuru alan bakanlık Milli Eğitim Bakanlığı olurken, en az başvuru Devlet Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış’a oldu. Geçen yıl Milli Eğitim Bakanlığı’na 27 bin 230 başvuru, Devlet Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış’a 61 başvuru yapıldı. Başbakanlık ve bakanlıklara gelen başvurulardan 46 bini geçersiz sayıldı. Raporda, Başbakanlıktan merkez teşkilatı ile başka kurumlara yönlendirilen 275 bin başvurunun yüzde 87’sinin işlem süresi bir gün olarak belirlendi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT