BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Sanatçılarla pazarlama

Sanatçılarla pazarlama

Dar görüşlü, sabit fikirli bazı menfaat şebekesi üyeleri kabullenmekte zorlansalar da zaman hükmünü icra ediyor, Türkiye Yeni Normaller’iyle tanışıyor. Bunlardan biri de pazarlama.



Dar görüşlü, sabit fikirli bazı menfaat şebekesi üyeleri kabullenmekte zorlansalar da zaman hükmünü icra ediyor, Türkiye Yeni Normaller’iyle tanışıyor. Bunlardan biri de pazarlama. Pazarlama bir iletişim; iletişimin amacı da pazarlamadır. Bu yoldan ruhlar, gönüller ve zihinler kazanılır. Bu ülkede, pazarlamanın okulu-kursu ve dahi iletişim fakülteleri çok, pazarlama fakültesi ise (ne yazık ki) hiç yoktur. İletişim okullarında iletişim teknik ve araçları kadar, “medya mesajdır” deyişi de vurgulanır. Oralarda öğretilir ki, medya da bir güçtür. Seçip aktardığı içerikle, yaydığı haberlerle, yaptığı yorumlarla, açıkça veya örtülü olarak toplumun ruhunu, gönlünü ve zihnini etkiler. Şükür ki, ülke olarak pazarlamadan anlayan bir tepe yönetimine sahibiz. Bu anlayış sayesinde, siyasetteki otokrasi ve medyadaki tek seslilik zamanla çok renkliliğe dönüştü, dönüşüyor. Toplum şeffaflaşıyor. Ama önümüzde daha uzun bir yol var. Nağmelerin, türkülerin, şarkıların, ezgilerin, sağır kulakları aşacak, duvarları delecek, gönülleri coşturacak, buzları eritecek, dağları devirecek, taşlaşmış kalpleri yumuşatacak, milleti millet, ulusu ulus yapacak bir güce sahip olduğunun farkında olan birileri, başbakanı ses ve sahne sanatçılarıyla bir “brunch”da buluşturdu. Yazarlar, edebiyatçılar, sinema ve sahne sanatçılarıyla başka kahvaltılar da planlanmış. Bir adım öne çıksınlar, ellerini taşın altına koysunlar isteniyor. Bir baharla yaz olmasa da, gerginliklerin tırmandığı bir dönemde güzel bir adımdır. Medyadaki sinir bozucu manzaraya takılıp kalmamak, toplumun değişik kesimlerinin ruhlarını, gönüllerini ve zihinlerini mutlu, müreffeh, huzurlu ve güçlü bir Türkiye hedefi etrafında buluşturmak için, bu tarzda, daha çok ve daha çeşitli mega pazarlama kampanyalarına ihtiyacımız var. Siyaha ve beyaza dönüştürülmek istenen ülkemizin yarınlarda ne renge bürüneceği, tek tek hepimizin pazarlama güç ve kabiliyetlerimize bağlı. Germeden ve gerilmeden, gönülleri kazanmanın yeni yollarını bulacağız. Bulmalıyız. > (Pazarola, pazartesi günleri yayınlanır.)
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT