BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türkiye çabaladı promosyon fuarını İstanbul’a getirdi

Türkiye çabaladı promosyon fuarını İstanbul’a getirdi

Türk promosyon sektörü, kalitesini artırdı, rekabetçi fiyatla Avrupa’ya açıldı. Üstelik Paris’teki fuarı da Türkiye’ye taşıdı



Promosyon sektöründe hızla ilerleyen Türkiye, her yıl Paris’te yapılan fuarı İstanbul’a getirmeyi başardı. Promotürk Derneği Olağan Genel Kurulunda başkanlığa yeniden seçilen Esad Ahmet Özdem, Türk promosyon sektörünün yenilikçilik ve tasarım konusunda önemli gelişmeler kaydettiğini, yurt dışındaki fuarlarda Türk firmalarının büyük ilgi gördüğünü belirterek, 2012’de yapılacak fuarın Paris’te değil, İstanbul’da düzenlenmesi kararını aldırdıklarını ifade etti. ÇİN’DEN DEĞİL TÜRKİYE’DEN Özdem, 13 milyar euroluk bir pazar olan Avrupa promosyon sektörünün yenilikçilik ve tasarım konusunda önemli gelişmeler kaydettiğini, yurt dışındaki fuarlarda Türk firmalarının büyük ilgi gördüğünü söyledi. Özdem, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 12 Avrupa ülkesini temsil eden Avrupa Promosyoncular Dernegi EPPA’nın Yönetim Kurulu Başkanı Hans Poulis’in de genel kurul için İstanbul’a geldiğini, Türkiye’de yapılacak fuarı desteklediğini söyledi ve “Avrupalılar artık Çin mallarından vazgeçiyor. Türk ürünlerini kaliteli, Türkiye’yi de stratejik buluyor” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT