BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Algida Türkiye’de pazar payını artırıyor

Algida Türkiye’de pazar payını artırıyor

Algida, 2000 yılı sezon açılışını dün akşam Swissotel’de düzenlediği basın toplantısı ile yaptı. Sunuculuğunu Mehmet Ali Erbil’in üstlendiği toplantıda ünlü mankenler Ebru Şallı, Selin Tokay ve Deniz Akkaya da kısa bir show sundu.



Algida, 2000 yılı sezon açılışını dün akşam Swissotel’de düzenlediği basın toplantısı ile yaptı. Sunuculuğunu Mehmet Ali Erbil’in üstlendiği toplantıda ünlü mankenler Ebru Şallı, Selin Tokay ve Deniz Akkaya da kısa bir show sundu. Toplantıda bir konuşma yapan Algida Genel Müdürü İzzet Karaca, Türkiye’de dondurma tüketiminin son yıllarda giderek arttığını ifade ederek, “Algida’nın en önemli vizyonlarından biri dondurma tüketimini artırmak. Türkiye’de kişi başına dondurma tüketimi 1 litre. Oysa bu oran Amerika’da 25 litre, İsveç’de 15 litre, Almanya’da 10 litre. Amacımız dondurmayı 4 mevsim yenir hale getirmek” dedi. Türkiye’deki pazar paylarının geçen yıla oranla yüzde 2 oranında arttığını belirten Karaca, “Türkiye’deki bağımsız pazardaki payımız geçen yıla oranla yüzde 2 oranında artık. Sektörde açık farkla birinciyiz. Bizi takiben Panda ve geçen yıl piyasaya giren Schöller var. Piyasaya bu yaz Tom ve Jerry, Fizz, Magnum Antepfıstıklı, Algida Maraş, Algida Light’ın yanısıra Cornetto Taco gibi 14 yeni ürün sunuyoruz” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT