BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Dünyanın en büyüğü yine Wal-Mart oldu

Dünyanın en büyüğü yine Wal-Mart oldu

Ucuz mağazacılık devi Wal-Mart bu yıl da dünyanın en değerli markası olmayı sürdürdü.



Ucuz mağazacılık devi Wal-Mart bu yıl da dünyanın en değerli markası olmayı sürdürdü. Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın 2009 yılı değerlendirmesinde dünyanın en değerli 500 markası belirlendi. En değerli marka olan Wal-Mart’ı Google takip etti. Google yaptığı atakla beşincilikten ikinciliğe yükselmeyi başarırken, her yıl olduğu gibi markaların büyük çoğunluğunu Amerikan şirketleri oluşturdu. İşte dünyanın en değerli 10 markası: Firma adı - Marka değeri Milyar Dolar Wal-Mart 41.3 Google 36.2 Coca-Cola 34.8 IBM 33.7 Microsoft 33.6 General Electric 31.9 Vodafone 28.9 HSBC 28.4 NH 27.8 Toyota 27.3
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT