BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Fast food’a Türk damgası

Fast food’a Türk damgası

Türkiye’nin ilk yerli fast food markası Burgy’s Avrupa ve Amerika’da yaygın olan Franchising sistemi ile hizmet ağını genişletiyor.



Türkiye’nin ilk yerli fast food markası Burgy’s Avrupa ve Amerika’da yaygın olan Franchising sistemi ile hizmet ağını genişletiyor. 1991 yılında kurulan ve çok güçlü yabancı rakiplerine karşı rekabet ederek, bu sektörde kalıcı olduğunu gösteren Burgys’in en büyük hedefi bir yıl içinde yurt genelinde 50. şubesine ulaşmak. 2001 yılında en fazla restoran zincirine sahip olan bir kuruluş olacaklarını iddia eden Burgy’s Yönetim Kurulu Başkanı Atilla Kurtçu, dünya çapında ün yapmış rakiplerine rağmen bu sektörde ayakta durmayı başardıklarını söyledi. Franchisee sayılarının her geçen gün arttığını ifade eden Kurtçu, “Yabancı firmalar gibi yatırımcıyı ağır şartlara zorlamıyoruz. Bunların yanı sıra lojistik, personel, işletme ve reklam ile promosyon desteği de vererek onların yükünü hafifletiyoruz” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 98271
    % -1.06
  • 5.4924
    % -1.28
  • 6.2094
    % -1.34
  • 7.2912
    % -0.47
  • 234.048
    % -0.8
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT