Hasta şikâyetleri için “WhatsApp” hattı
Düzenleyen:
Çağla Türk
SAĞLIK Haberleri
Doğu ve Güneydoğu’nun sağlık merkezi konumundaki Diyarbakır’da Kamu Hastaneleri Birliği, hastaların şikâyetlerini, görüş ve önerilerini iletebileceği “WhatsApp Destek Hattı”nı uygulamaya koydu.
ZİYNETİ KOCABIYIK
14 kamu sağlık tesisinde başlayan uygulama sonucunda destek hattına bildirimde bulunan 20’ye yakın hastanın sorunu çözüme kavuşturuldu. Vatandaşların sağlık hizmetlerine ilişkin sıkıntılarını, taleplerini 7 gün 24 saat genel sekreterliğe iletebileceğini söyleyen Diyarbakır Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Mehmet Şükrü Budak “Uygulama ile hastalar 0507 086 21 21 numaralı telefon hattına şikâyetlerini ve önerilerini iletebiliyor” dedi.