Fahriye Evcen’den sonra Teoman
MAGAZİN Haberleri
Koton, Fahriye Evcen’den sonra şimdi de yırtık jean reklam kampanyası için Teoman ile anlaştı.
‘Şimdi Moda Paramparça’ sloganıyla yürütülecek kampanya, yeni sezon erkek modasını Teoman’ın ikonik tarzıyla ekrana yansıtılacak. Müzisyen kimliği kadar kendine özgü stiliyle de dikkat çeken Teoman, Paramparça şarkısını yeni projesi için yeniden yorumladı. Koton Yönetim Kurulu Üyesi ve Eş Başkanı Gülden Yılmaz “Erkeklerin de ilk moda durağı olmak istiyoruz. Koton ve Teoman markaları birbirine çok uyum sağladı.” dedi. Moda markasının yüzü Fahriye Evcen de geçtiğimiz günlerde, her yıl gerçekleşen AVM’lerde “En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları” araştırması sonuçlarına göre “En Beğenilen Marka Yüzü” seçilmişti. Koton Yönetim Kurulu Üyesi ve Eş Başkanı Gülden Yılmaz “Erkeklerin de ilk moda durağı olmak istiyoruz. Koton ve Teoman markaları birbirine çok uyum sağladı.” dedi.