BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Hayat, 10 milyon çocukla yüzde 10 paya ulaşacak

Hayat, 10 milyon çocukla yüzde 10 paya ulaşacak

Türkiye ambalajlı su sektörünün önemli markası Hayat Su, pazar payını çocuklarla büyütecek. “Su küçüğün, söz büyüğün” atasözünden hareketle, çocuklara küçük yaşta su içme alışkanlığı kazandırmak için çocuklara özel şişe hazırlayan Hayat Su, bu şişelerde Disney karakterlerini kullandı.



> Uğur Küçük İSTANBUL Türkiye ambalajlı su sektörünün önemli markası Hayat Su, pazar payını çocuklarla büyütecek. “Su küçüğün, söz büyüğün” atasözünden hareketle, çocuklara küçük yaşta su içme alışkanlığı kazandırmak için çocuklara özel şişe hazırlayan Hayat Su, bu şişelerde Disney karakterlerini kullandı. Kişi başı kaynak suyu tüketiminde 126 litre ile dünya üçüncüsü olan ve 3 milyar liralık pazar büyüklüğüne sahip olan Türkiye’de yüzde 8 pazar payı ile ikinci olduklarını söyleyen Danone Hayat Genel Müdürü Yeşim Güra, Disney karakterli, özel kapaklı yeni şişelerle 10 milyon çocuğa ulaşmayı hedefliyor. Güra, “Pazar payımızı en az birkaç puan artırmayı hedefliyoruz. İlk birkaç aydaki hedefimiz pazar payımızı yüzde 8’den 10’a çıkarmak” sözlerini kullandı. 5 FABRİKA VAR, YENİLERİ OLABİLİR Yeşim Güra, Türkiye’de 200 distribitör ve 500 damacana bayisinin yanı sıra 5 fabrikasının bulunduğunu ve ileride yeni yatırımlar yapabileceklerini söyledi. Danone Hayat Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Billur Kaymak da Hayat Su olarak damacana pazarında ikinci, şişelenmiş su pazarında süpermarketlerde birinci, toplamda da üçüncü konumda olduklarını belirterek, “Çocuklarımıza su içme alışkanlığını ne kadar erken kazandırırsak sağlıklı hayat sürmelerine o kadar yardımcı olabiliriz” dedi. ÇOCUKLAR ÇOK SEVDİ Hayat Su, yeni şişelerini, Danone Hayat Genel Müdürü Yeşim Güra, Disney Bölge Müdürü Sinan Ceylan’ın da katıldığı basın toplantısıyla tanıttı. Toplantıya katılan küçükler, Disney karakterli Hayat Su şişelerini çok sevdi. ‘Çocuklar su içsin’ diye Toplantıya katılan Disney Türkiye-Yunanistan ve Kıbrıs Bölge Müdürü Sinan Ceylan da Türkiye’nin Disney açısından çok önemli bir ülke olduğunu ve buna göre faaliyet gösterdiklerini söyledi. Televizyon reklamları bu hafta yayına girecek olan Hayat Su tarafından çocuklara su içme alışkanlığı kazandırılması ile ilgili olarak konuşan Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Benal Büyükgebiz de çocukların hareketli olmasından dolayı sıvı kayıplarının çok fazla olduğunu, ebeveynlerin çocuklara su içmede de örnek olması gerektiğini, her fırsatta su içip su içirilmesi gerektiğini ifade etti.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT