Koton, erkek giyimde yırtık jean ile atakta

Düzenleyen:
Koton, erkek giyimde yırtık jean ile atakta

Ekonomi Haberleri

Koton, 3 milyon adet jean ürünü satıp erkek giyiminden 1,1 milyar lira ciro sağlamayı hedefliyor...

Hızlı moda markası Koton, 2017’ye erkek giyim pazarında büyük bir iddia ile girdi. Geçtiğimiz yıl başlatılan ‘Moda Koton’da sloganını çeşitlendiren marka, şarkıcı teomanın oynadığı reklam filmi ile yırtık jean konusunda bir çıkış yaptı ve ‘Bu yıl yırtık jean moda’ diyerek hedef büyüttü. Erkek koleksiyonu için belirledikleri hedefleri anlatan Koton Yönetim Kurulu Üyesi ve Eş Başkanı Gülden Yılmaz, “Erkek jean satışlarında muazzam bir büyüme kaydettik. Sonbahar-Kış sezonunda Türkiye’de erkek denim ciromuz bir yılda yüzde 66 arttı. Toplam jean kategorisinde ise yüzde 49 büyüme gerçekleştirdik” dedi. Jean pazarında çok hızlı gelişip ilk 3 marka içine girdiklerini, hızla büyüyüp jean pazarından aldıkları payı iki yılda 4 katına çıkardıklarını ifade eden Yılmaz, “Daha önce ‘siyah jean moda’ dedik, üreticiye siyah denim kumaş kalmadı. Şimdi yırtık jean ile iddialıyız. Erkek jean ürünlerinden 3 milyon adet satmayı hedefliyoruz. Reklam yüzümüz Teoman, yırtık jean ruhunu yansıtabilmemiz adına doğru bir isimdi. Kampanyanın etkisiyle satışlarımızın artmasını bekliyoruz” dedi. Duygu Gecü

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...