BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türk Telekom, Türkiye’nin en değerli markası

Türk Telekom, Türkiye’nin en değerli markası

İngiliz marka değerleme şirketi Brand Finance, Telekom’u 1.6 milyar dolarlık marka değeriyle birinci seçti



Türk Telekom, Capital Dergisi’nin İngiltere’nin önde gelen marka değerleme şirketi Brand Finance ile düzenlediği Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasında, iki yıl üst üste “Türkiye’nin en değerli markası” olarak belirlendi. Türk Telekom’un, Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasına ilk defa katıldığı 2009 yılında 1.592 milyar dolarlık marka değeri ile birinci olduğu hatırlatılan Türk Telekom’un açıklamasında, bu sene de başarısını sürdüren şirketin, 1.692 milyar dolarlık marka değeriyle ‘Türkiye’nin En Değerli Markası’ olarak konumunu koruduğu kaydedildi. Türk Telekom’un başarısında ses, veri, video ve içerik alanında katma değerli yakınsama ürün ve hizmetlerinin yanı sıra sürekli marka yatırımlarının önemli rol üstlendiği ifade edildi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT