BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Profilo bayi sayısını azalttı kârını artırdı

Profilo bayi sayısını azalttı kârını artırdı

BSH Ev Aletleri bünyesindeki Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, bayi sayısını azaltarak, kârını yüzde 20 artırdı.



BSH Ev Aletleri bünyesindeki Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, bayi sayısını azaltarak, kârını yüzde 20 artırdı. Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Satış Direktörü Semir Kuseyri, Profilo’nun tasarım ödüllü ürünlerinin tanıtıldığı basın toplantısında, geçtiğimiz sene şirket yönetiminin değişmesiyle birlikte yapılan düzenlemeler kapsamında bayii kanalında da önemli değişikliklere gittiklerini anlattı. Profilo markasının artık arka sokaklarda değil ön caddelerde olmasını istediklerini dile getiren Kuseyri, bin 700 bayii içinden, markanın konseptine yakışmadığını düşündükleri ve kârlı olmayan 450-500 bayii ile yollarını ayırdıklarını, bugün yaklaşık 1200 bayii ile hizmet verdiklerini bildirdi. Yıl sonunda yüzde 25 ciro artışı hedeflediklerini anlatan Kuseyri, ödüllü tasarıma sahip BM 6224 bulaşık makinesini de tüketiciyle buluşturduklarını söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT