BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Money Club benzinini Shell’den aldı

Money Club benzinini Shell’den aldı

Shell ile iş birliğine giden Migros Money Club Kartın sahipleri bundan böyle sadece gıda harcamalarından değil aynı zamanda akaryakıt alışverişinden de kazanacak



> Mustafa SEZER - İSTANBUL CİROMUZU PATLATTI Anlaşmaya Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort ile Shell & Turcas Petrol A.Ş. İcra Kurulu Başkanı George Spanoudis imza attı. Tort, 8.4 milyon üyeye sahip Money Clup’la ciroda patlama yaşadıklarını söyledi. Shell ile Migros arasında imzalanan iş birliği anlaşması ile 11 milyon Shell ve Migros müşterisi hem gıda ve ihtiyaç harcamalarından hem de akaryakıt harcamalarından kazanacak. Shell & Turcas ile Migros tüketicinin ortak faydası için imza attıkları uzun vadeli iş birliği anlaşmasını basın toplantısıyla kamuoyuna duyurdu. Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, iş birliği ile Migros’un Money Club Kartı’na sahip olan tüketicilerin Migros, 5M, Tansaş, Şok, Macrocenter, Sanal Market ve Shell alışverişleri sırasında kazandıkları toplam Money’leri, diledikleri yerde kullanabileceklerini belirtti. BİR SEPET BEDAVA Tort, örnek olarak akaryakıt ve gıda alışverişinde ayda toplam 650 TL harcayan bir ailenin her ay 1 sepet market alışverişi ya da ortalama 100 kilometrelik yakıtı bedava almaya hak kazanmasını öngördüklerini, Money’nin üç boyutlu kazanç sistemi ve şimdi Shell’in kat kat puanlarıyla bunun çok daha yukarı çıkmasını beklediklerini vurguladı. Shell & Turcas Petrol A.Ş. İcra Kurulu Başkanı George Spanoudis ise Shell’in, perakende öncüsü Migros ile bir araya gelmesinin oldukça önemli olduğunu belirterek, “Türkiye’de hane halkı harcamalarının yaklaşık yüzde 15’ini gıda, yüzde 15’ini de akaryakıt harcamaları oluşturuyor. Bu kadar yüksek bir alanda kolaylıklar sağlıyoruz” dedi. Tek kartla 3 gol birden Money Club’ın üç boyutlu kazanç sistemi sunduğuna işaret eden Özgür Tort, “Müşterimiz Money ile deyim yerindeyse ‘Hat-Trick’ yapıyor, tek kartla üç gol birden atıyor” dedi. Tort, perakendede bir devrim yaptıklarını aktararak “Money Club’ın birinci boyutu ‘Money Kazan’ ile her müşterimiz, kendi harcama potansiyeline ait bir harcama hedefi almakta. İkinci boyutta ‘Money Topla’ ile müşteriler aylık harcamalarında kazandıkları Money üzerine, en sık tercih ettikleri ürünleri alırken, yanında ekstra Money toplamakta. Kazancın üçüncü boyutunda ise kazanılmış puanları seçilmiş ürünlerde katlanarak kullanma imkanına sahip” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 95536
    % 0.74
  • 5.7678
    % 0.01
  • 6.5591
    % -0.11
  • 7.3201
    % -0.12
  • 260.737
    % -0.33
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT