90’dan vuracak

Düzenleyen:
90’dan vuracak

Ekonomi Haberleri

Ayda 5 liradan başlayan fiyatlarla UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi maçlarını ekranlara getirmeye hazırlanan TİVİBU, ödemeli TV pazarında liderliği hedefliyor

Türk Telekom’un yeni nesil TV platformu TİVİBU, ödemeli TV pazarında gözünü zirveye dikti. 2 milyondan fazla abonesiyle pazarda ikinci sıraya yükselen TİVİBU bugüne kadarki en uygun fiyatlarla oluşturduğu yeni kampanyası ile liderliği hedefliyor. Kampanya kapsamında TİVİBU abonelerine ayda 5 liradan başlayan fiyatlarla UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi maçlarını izleteceklerini belirten Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun “Yeni nesil televizyon platformumuz Türk Telekom TİVİBU’da bugüne kadar Türkiye’deki geleneksel TV yayın anlayışını değiştiren pek çok ilke imza attık ve TV pazarındaki gücümüzü artırdık. Hedefimiz entegre operatör olmamızın verdiği sinerjiyle, daha fazla kullanıcıyı TİVİBU’nun ayrıcalıklı dünyasıyla buluşturmak. Bu kapsamda da Türkiye’de bir ilke imza atıyoruz. Kullandıkları operatör fark etmeksizin, tüm müşterileri, 5 TL’den başlayan fiyatlarla dopdolu içerikteki Süper Paket ile buluşturacağız. Kampanyayı tercih eden kullanıcılara, dünyanın en prestijli spor organizasyonlarından UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi karşılaşmalarını, Avrupa futbol liglerinden tenise, basketboldan golfe birçok daldaki sporun heyecanını, yerli ve yabancı gişe rekortmeni filmlerden oluşan dopdolu zengin içeriği sunacağız. Pazardaki konumumuzun güçlenmesinde, müşterilerimizin kendilerine sunduğumuz birbirinden avantajlı teklifleri benimseyip, keyifle TİVİBU dünyasının bir parçası olmalarının rolü çok büyük” dedi.
7,5 MİLYONLUK PAZAR
Türkiye’de ödemeli TV pazarının 7,5 milyon aboneye ulaştığına dikkat çeken Dursun, “IPTV, uydu, akıllı cihazlar, web ve Smart TV gibi platformların hepsinde ve tüm cihazlarda, 2 milyon 12 bin televizyon kullanıcısına zengin içerikte ve gelişmiş teknolojik özelliklerde TV deneyimi sunuyoruz. Tüm bu platformlarda, güçlü ve zengin bir televizyon platformu deneyimi sunan tek operatörüz. Temmuz 2015 itibarıyla uydu üzerinden de yayın yapmaya başladık. Uyduya çıkarken amacımız, TİVİBU’yu daha geniş kitlelere ulaştırmak, TİVİBU’nun herkese hitap eden içeriği ve gelişmiş yayın özellikleri ile tüm Türkiye’nin tanışmasını sağlamaktı. Ödemeli televizyon pazarında ikinci sırada yer alarak, bu alandaki hedeflerimize hızla yaklaştık” diye konuştu. Ayrıca, kampanyayı tercih eden kullanıcılar UEFA Avrupa ve Şampiyonlar Ligi dahil tüm spor karşılaşmalarını, sinema kanallarını ve Türk Telekom TİVİBU’nun tüm zengin içeriğini cepten, web’den, tabletten ve Smart TV’lerden TİVİBU GO Süper Paket ile 3 ay ücretsiz izleyebilecekler. 

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...