BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > OPET, 5. defa müşterinin en sevdiği istasyon oldu

OPET, 5. defa müşterinin en sevdiği istasyon oldu

Müşteri memnuniyetinde 2006 yılından bu yana dört yıldır sektör liderliğini sürdüren OPET, 2010 yılında da Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi sonuçlarına göre akaryakıt tüketicisinin en çok memnun kaldığı marka olmayı başardı.



Müşteri memnuniyetinde 2006 yılından bu yana dört yıldır sektör liderliğini sürdüren OPET, 2010 yılında da Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi sonuçlarına göre akaryakıt tüketicisinin en çok memnun kaldığı marka olmayı başardı. OPET kendi sektöründe 5 yıl üst üste liderliği yakalayan tek marka oldu. OPET, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2010 sonuçlarına göre, yoğun rekabetin yaşandığı akaryakıt sektöründe, 80 puanla müşteri memnuniyeti en yüksek şirket unvanını korudu. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, “OPET olarak, ‘hizmet ve ürün kalitemizle tüketicinin birinci tercihi olmak’ anlayışını, KalDer tarafından düzenlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi birinciliğini beş yıl üst üste kazanarak pekiştirmiş olduk. Bu başarıyı bayilerimiz, çalışanlarımız ve bize güvenen müşterilerimize borçluyuz” diye konuştu.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 94219
    % 2.13
  • 5.8343
    % -0.59
  • 6.5282
    % -0.96
  • 7.3229
    % -0.53
  • 252.745
    % -0.09
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT