BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > AKBANK Çağrı Merkezine ödül

AKBANK Çağrı Merkezine ödül

Akbank Çağrı Merkezi, IMI Conferences tarafından düzenlenen “İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2010”da, iki farklı kategoride birden ödül kazandı.



Akbank Çağrı Merkezi, IMI Conferences tarafından düzenlenen “İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2010”da, iki farklı kategoride birden ödül kazandı. Bu yıl beşincisi gerçekleştirilen ve farklı sektörlerden 22 çağrı merkezinin, 11 kategoride değerlendirildiği yarışmada Akbank Çağrı Merkezi, “200’den Fazla Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi” ve “Yılın En İyi Müşteri Temsilcisi” dallarında ödüllerin sahibi oldu. Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilen konferans kapsamında düzenlenen Çağrı Merkezi Ödülleri de farklı sektörlerden büyük ilgi gördü. Sektörünün önde gelen üst düzey yöneticilerinden oluşan 23 kişilik jüri yoğun değerlendirmeler sonucunda 11 farklı kategoride sektörün en iyilerini belirledi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT