BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > BİM’den 9 ayda
64.1 milyon lira

BİM’den 9 ayda
64.1 milyon lira

2010 yılında mağaza sayısını 2 bin 890’a çıkaran BİM’in net kârı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15.1’lik artışla 64.1 milyon TL oldu.



Perakende sektöründe faaliyet gösteren BİM, 2010 yılının üçüncü çeyreğinde satışlarını yüzde 23 artırarak 1 milyar 720 milyon liraya ulaştırdı. 2010 eylül sonu itibarıyle mağaza sayısını da 2890’a çıkaran BİM’in net kârı da geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15.1’lik artışla 64.1 milyon TL olarak gerçekleşti. Geçen yılın sonunda 2 bin 628 olan mağaza sayısını 2 bin 890’a çıkaran BİM, yılın ilk 9 ayında 262 mağaza açtı. BİM’in Fas’taki mağaza sayısı da 42’ye çıktı. Üçüncü çeyrek sonuçlarını değerlendiren BİM İcra Kurulu Üyesi ve CFO’su Haluk Dortluoğlu, “2010 Üçüncü çeyrek sonuçlarımız BİM’in güçlü bir şekilde büyümeyi sürdürdüğünü gösteriyor” dedi. Dortluoğlu, “Geçen döneme göre satış gelirlerimizi yüzde 23 artırdık. Son çeyrekte de büyümemizi sürdürmeyi ve 2010’u güçlü bir performansla kapatmayı hedefliyoruz” diye konuştu. ÖZ MARKALAR TERCİHİMİZ Dortluoğlu, 1995 yılında 21 mağaza ile hizmet vermeye başladıklarını, Türkiye’ye yüksek indirim (hard-discount) modelini ilk getiren marketler zinciri olduklarını ifade etti. Tercihen kendi markalarından yaklaşık 600 ürün ile sınırlı ürün çeşidine sahip olduklarını anlatan Dortluoğlu, “Ana hedef çok sayıda öz markalı ürüne sahip olmaktır. Kalite önceliğinden taviz vermeksizin, etkin maliyet kontrol politikalarıyla mağaza sayımızı artırmaya devam edeceğiz” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT