BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Türk markaları
Paris’i sallayacak

Türk markaları
Paris’i sallayacak

Dünyanın tanımaya başladığı ve Turquality kapsamında desteklenen Türk mobilya ve tekstil firmaları, 2 gün sürecek fuarda rakipleriyle yarışacak.



AVM’LERDE YATIRIMLARI VAR Paris’teki fuara katılacak olan Türk firmalarının özellikle alışveriş merkezlerinde büyük yatırımları bulunuyor. Türk markaları, dünyanın en büyük gayrimenkul ve perakende fuarı olan MAPIC’e katılıyor. Dünyanın önde gelen alışveriş merkezi yatırımcıları ile bu alışveriş merkezlerinde yer almak isteyen 66 ülkeden 6700 katılımcı arasında, 2149 perakendeci, 1813 perakende geliştiricisi ve 839 yatırımcının katılacağı fuara, Türkiye’den Turquality kapsamında desteklenen 10 firma katılacak. Bugün başlayın 19 Kasım 2010’da sona erecek fuarda ayrıca Türkiye’den 44 perakende ve gayrimenkul sektörü temsilcisi de yer alacak. Devlet Bakanı Zafer Çağlayan’ın da katılacağı fuarın, Türk girişimcilerin markalaşma stratejilerinin geliştirmelerinde önemli bir açılım olacağına dikkat çekildi. KİMLER KATILACAK? Dünyanın 66 ülkesinden binlerce katılımcının boy göstereceği fuarda, İpekyol, Machka ve Twist markalarıyla Ayaydın-Miroglio Grup, Cross markasıyla Şık Makas Giyim, Sarar markasıyla Sarar Giyim, Damat-Tween ile Orka Tekstil, İstikbal ve Bellona mobilya markalarıyla Boydak Dış Ticaret, Zen markasıyla Med-Art Sağlık ve Kuyumculuk, Jimmy Key markasıyla Sun Tekstil, Network markasıyla Ay Marka Mağazacılık, Çilek markasıyla Çilek Mobilya ve Colin’s markasıyla da Eroğlu Giyim yer alacak. Türk perakendeciler, fuara katılacak markaların dünya mağazalarında büyük ilgi gören mağazalar açtıklarını, bunların dünya pazarlarında adının duyulmaya başlandığını belirterek, verilen fuar desteğiyle marka gücünün artacağını ifade ediyorlar.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT