BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > TTNET, bütün
evleri hedefledi

TTNET, bütün
evleri hedefledi

TTNET’in Mümkünlü Kasabasında geçen reklam filmi 1 yıl devam edecek. Yeni atılımla TTNET her evi internet ile tanıştıracak.



100 BİN BİLGİSAYAR DAĞITILDI Mümkünlü Kasabasında geçen reklam lansmanına reklamda oynayan Şener Şen ve Olgun Şimşek’in (sağ başta) yanı sıra TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz (soldan 2.) ve TTNET Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı İlker Koçak da (soldan 3.) katıldı. Koçak, 2010 yılında bilgisayar sahipliğini desteklemek amacıyla yaptıkları kampanya ile 100 bin bilgisayarın müşterilere ulaştırıldığını kaydetti. TTNET, oyuncular Şener Şen ve Olgun Şimşek’in rol aldığı, “internet sayesinde her şeyin mümkün olduğu Mümkünlü Kasabası”nda geçen reklam filmleriyle başlattığı projeyle, internet kullanımını yaygınlaştırmayı ve internetin farklı kesimlere yayılmasını amaçlıyor. TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, Avrupa Komisyonunun “Geleceğin İnterneti” raporu sonuçlarıyla ilgili bilgi vererek, yüzde 40 oranındaki internet üzerinden temel ses ve data iletişiminin 2020 yılında yüzde 90’lara ulaşmasının, sosyal iletişim amacıyla kullanımın da yüzde 30’lardan yüzde 85’lere yaklaşmasının, eğlence ihtiyacının da yüzde 90’ının internetten karşılanmasının tahmin edildiğini anlattı. MİLLİ SORUMLULUK İnternetin, güncel gelişme ve haberlere ulaşım amacıyla kullanımı yüzde 95’lere ulaşırken, üniversitelerde, meslekî eğitim ve hayat boyu eğitim hizmetlerinde ise bu oranın 90’larda olacağını kaydeden Yılmaz, “Gelecek 10 yıl içinde insanlar internetle çok daha fazla iç içe olacak. Türkiye’deki 18 milyon haneden 8 milyonunda internet ve bilgisayar bulunmuyor. Bu yüzden internetin yaygınlaşması bizim millî sorumluluğumuz” dedi.
 
 
  • Piyasalar

    Fark %
  • 106303
    % 0.32
  • 3.9032
    % -0.75
  • 4.6246
    % -0.25
  • 5.1975
    % -0.49
  • 162.199
    % -0.38
 
 
 
 
 
KAPAT