BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Artık her şey müşteri odaklı

Artık her şey müşteri odaklı

Vodafone Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Öğüt de, 2010 yılında toplam telekomünikasyonun yüzde 5, mobil telekomünikasyonun ise yüzde 7 büyüdüğünü belirterek, “Her şey teknolojiye odaklı değişiyor. Biz de müşteri odaklı bir şekil benimsedik. Mesela son zamanlarda “Memnun Kalmazsanız Paranız İade” kampanyası çok önemli bir müşteri odağı oldu. Eğer müşteri memnunsa sizi tavsiye ederek ödüllendiriyor” dedi.



Vodafone Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Öğüt de, 2010 yılında toplam telekomünikasyonun yüzde 5, mobil telekomünikasyonun ise yüzde 7 büyüdüğünü belirterek, “Her şey teknolojiye odaklı değişiyor. Biz de müşteri odaklı bir şekil benimsedik. Mesela son zamanlarda “Memnun Kalmazsanız Paranız İade” kampanyası çok önemli bir müşteri odağı oldu. Eğer müşteri memnunsa sizi tavsiye ederek ödüllendiriyor” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT