BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Yataş, konsept değiştirdi ciroda 2 katını hedefledi

Yataş, konsept değiştirdi ciroda 2 katını hedefledi

Ev mobilyası ve perakendeye odaklanan Yataş, bu operasyonu ile 2 yılda cirosunu 2 katına çıkarmayı planlıyor.



Tülay Dur İSTANBUL Yaklaşık 35 yıllık yönetiminde değişime giden Yataş, ev mobilyası ile perakendeye de odaklanıyor. Kayseri’de bulunan Süntaş ile İstanbul Dağıtım şirketlerini Yataş çatısı altında birleştiren şirket, modüler mobilya alanındaki Enza markasını geliştirerek, satışlarının yüzde 70’ini bu alandan elde etmeyi hedefliyor. Şu anda satışlarda yüzde 45 olan yatak payını da yüzde 30’a indirmeyi planlayan Yataş, perakende çalışmalarına da konsept odaklı devam edecek. Bünyesinde bulunan yaklaşık 460 satış noktasının metrekarelerini büyüterek konsept mağazacılığa dönmeyi planlayan Yataş, bu model ile üretim yatırımı olmadan 2 yıl içerisinde cirosunu 2 katına çıkarmayı hedefliyor. Yataş İcra Kurulu Başkanı Serdar Kitapçı, yıl sonu itibariyle 150 milyon TL’lik bir ciroya ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. Kitapçı, “Enza Mobilya’yı öne çıkararak konumlandıracağız. Irak, İran, Suriye gibi pazarlardaki artan talepleri karşılamak için ihracatta da devam edeceğiz. Buna Rusya ve Kenya da eklenecek” diye konuştu. ŞİRKET KADROSUNDA DEĞİŞİKLİK Yataş’ta değişimin ilk ayağı olarak şirket kadrosunda da değişiklik yapıldı. Kurulan Aile Konseyi’nde Yılmaz Öztaşkın Onursal Başkan seçilirken, Hakkı Altop’a da aile işlerini düzenleme görevi verildi. İcra Kurulu Başkanlığı görevini yürüten Yavuz Altop, 2013 sonuna kadar Yönetim Kurulu Başkanlığı’na getirildi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT