BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > “Sizin için moda” diyecek, ciroyu beşe katlayacak

“Sizin için moda” diyecek, ciroyu beşe katlayacak

Koton, yeni stratejisiyle 5 yılda 2.5 milyar lira ciro ve 700 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.



Mustafa Sezer İSTANBUL Koton, herkese moda yerine müşteriye göre şekillendirdiği yeni moda stratejisiyle büyüyecek. Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, 2010’u değerlendirdi ve 2011 hedeflerini açıkladı. Yılmaz, müşteri ihtiyaçlarını ön plana çıkaracaklarını ve yeni konseptlerle 2015 yılında 2.5 milyar lira ciro ve 100’ü yurt dışında olmak üzere 700 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini bildirdi. Yılmaz, bütün moda devlerinin herkes için moda yaptığını vurgulayarak, “Biz farklı bir yol deneyeceğiz. Herkes için moda demiyoruz. Sizin için moda diyoruz. Her ülkenin, bölgenin tüketici profili farklı ve beden kalıpları, moda anlayışları birbirinden değişik. Her ülke için ideal ihtiyacı bulacağız. Bunun için ilk etapta Rusya için ünlü bir İtalyan tasarımcı ile anlaşmak üzereyiz” diye konuştu. 65 YENİ MAĞAZA AÇACAK Yılmaz, ayrıca plaj giyimi, çocuk giyimi, iş kıyafeti, parti giyimi gibi değişik konseptlerde de üretim yaparak büyümelerini hızlandıracaklarını ifade etti. 2010 yılında 520 milyon ciro elde edeceklerini aktaran Yılmaz “Büyümemiz yüzde 30 oranında olacak. Bu yıl 37’si yurt içinde olmak üzere toplam 49 mağaza açtık. Önümüzdeki yıl ise yurt içinde 40, yurt dışında ise 25 mağaza açarak yüzde 45 büyümeyi hedefliyoruz. Gelecek yıl ciro hedefimiz ise 795 milyon lira olacak” dedi. Yılmaz, 2014’te hisselerini halka açmayı planladıklarını söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT