BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Netkolik çocuklar için çağrı merkezi

Netkolik çocuklar için çağrı merkezi

Ulaştırma Bakanlığı, çocukların sanal âlemde çok zaman geçirmeleri ve diğer internet şikâyetlerine yönelik çözüm bulmak için “Çağrı Merkezi” kuracak.



Türkiye’de internetin gelişmesi ve bilinçli kullanımı konusunda çalışma başlatan Ulaştırma Bakanlığı, çocukların internet başında fazla zaman geçirmelerini önlemek amacıyla “Çağrı Merkezi” kuruyor. PROFESYONEL YARDIM VERİLECEK Ulaştırma Bakanlığı İnternet Kurulu Başkanı Serhat Özeren, teknolojide ve sanal ortamda yaşanan hızlı gelişmeye paralel olarak birtakım istenmeyen olayların da yaşandığını dile getirerek, “Buraya gelen çağrıları tek merkezden cevaplandırmakla kalmayıp, profesyonel merkezlere de yönlendireceğiz. Örneğin bir aile arıyor ve çocuğunun internette çok zaman geçirdiğini belirtiyor. Böyle bir problem karşısında biz gelen çağrıyı pedagoji, psikoloji merkezlerine yönelteceğiz. Böylece ailenin daha profesyonel yardım almasına yardımcı olacağız. SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ Destek hattının kurulmasına ilişkin çalışmalar devam ediyor. Bununla ilgili İnternet Kurulu bünyesinde bir çalışma grubu oluşturduk. Bu konuda Türkiye’de AB üyesi ülkelerle aynı standartları aynı zamanda yakalamak için çalışıyor” diye konuştu. Kurul olarak sosyal paylaşım sitelerinin daha verimli kullanılmasına katkı sağlamak için de çalışma grubu oluşturduklarını anlatan Özeren, “Şu anda Facebook’un 24 milyon kullanıcısı var. İnternet güvenliği kapsamındaki çalışmalarımızın içinde sosyal paylaşım sitelerinin daha verimli kullanımı da yer alıyor” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT