BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Bücürük büyüyecek gençleri de giydirecek

Bücürük büyüyecek gençleri de giydirecek

Hedef büyüten Bücürük, 2013 yılına kadar BCK markası ile 11 ve 16 yaş grubuna yönelik üretim yapacak.



> İSTANBUL - Tülay DUR Çocuk giyimin önde gelen oyuncularından biri olan Bücürük, gençlere yönelik de üretim yapacak. Türkiye genelinde kendine ait 43 mağaza ile faaliyet gösterdiklerini belirten Bücürük Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Kenan Ünal, “2010 yılında 2009 cirosuna göre yüzde 35’lik bir büyüme yaşadık. Şu anki hedefimiz ise Bücürük çatısı altında BCK markamızı daha genç kesin için dizayn etmek. 2013 yılına kadar bunu hedefliyorz. BCK markamız 11 ve 16 yaş arasında garson boy ya da teenage dediğimiz kesime hitap edecek” dedi. YURT DIŞI TEKLİFLERİ VAR 2010 ylında kendilerine ait olan mağaza sayısını 31’den 43’e çıkardıklarını ifade eden Kenan Ünal, “Geçtiğimiz yıl lisanslı ürünlere yatırım yaptık. Mesela çocukların çok sevdiği Caillou, Spiderman, Toy Story gibi markaların üretim ve satışını aldık. 2010 yılında 2 milyon TL yatırım yaptık. Bücürük yurt dışında da tanınan bir marka, mesela Suriye’de ikinci mağazayı açtık, Azerbaycan’da 4 mağazamız var. Bunlara ilaveten Rusya, Romanya ve Viyana’dan ciddi teklifler alıyoruz ve bu yıl içinde değerlendireceğiz” diye konuştu. 2011 yılında 8 tane yeni mağaza açmayı düşündüklerini anlatan Ünal, buna paralel olarak da çalışan sayısının yüzde 15 artacağını kaydetti. ORTAKLIK KURDULAR Bücürük Tekstil, İrlandalı yatırım fonu Kerten ile ortaklık anlaşması imzaladı. Ortaklık anlaşmasına Bücürük Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Kenan Ünal ve Kerten Yatırım Müdürü İlker Kayhan imza koydu. Yüksek büyüme potansiyeli olan şirketlere özel sermaye sağlayarak büyümelerine yardımcı olan Kerten Firması ortaklığı ile ilgili de konuşan Ünal, “Bizim Bücürük çatısı altında kurmak istediğimiz markamız BCK için Kerten çok önemli bir ortak olacak” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT