BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Mısır ve Tunus’taki olaylar Türkiye’ye avantaj olacak

Mısır ve Tunus’taki olaylar Türkiye’ye avantaj olacak

İstanbul’u modanın başkenti yapma hedefi çerçevesinde düzenlenen ve dünyanın en önemli şirketlerinin yöneticilerinin ağırlayan İstanbul Fashion Week (IFW) 40 binden fazla kişi tarafından ziyaret edildi.



İstanbul’u modanın başkenti yapma hedefi çerçevesinde düzenlenen ve dünyanın en önemli şirketlerinin yöneticilerinin ağırlayan İstanbul Fashion Week (IFW) 40 binden fazla kişi tarafından ziyaret edildi. Ağaoğlu Şirketler Grubu tarafından da desteklenen organizasyonla ilgili düzenlenen basın toplantısında konuşan İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri (İTKİB) Başkanı Hikmet Tanrıverdi, Mısır ve Tunus’ta yaşanan olayların tekstil sektörüne avantaj olarak döneceğinin görüldüğünü ifade etti. Tanrıverdi, “Türkiye’nin tekstil kapasitesi boşluğu doldurabilecek güçte” dedi. İSTANBUL EN İYİ MARKA İstanbul Fashion Week (IFW) Danışma Kurulu Başkanı ve Orka Grup Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, İstanbul’un Türkiye’nin elindeki en önemli marka olduğunu söyledi. Orakçıoğlu, “İstanbul’un marka değerini yükseltmek için moda çalışmalarını sürdürmek çok büyük önem taşıyor” dedi. Ağaoğlu Şirketler Grubu adına bir konuşma yapan Genel Müdür Hasan Rahvalı ise, “Ağaoğlu Grubu olarak Türkiye ve İstanbul markalarının gelişimini bir misyon olarak gördük ve projelerimizle de bu amaca hizmet etmeye çalıştık. Türkiye ve İstanbul markalarını parlatan her türlü çalışmaya destek vermeye hazırız” diye konuştu. İSTANBUL İÇİN BİR ARADALAR İstanbul’un moda merkezi olması için çalışmalarını hızlandıran tekstilciler, moda haftasında bir araya geldi. Ağaoğlu’nun sponsorluk yaptığı ve İstanbul Fashion Week adıyla organize edilen haftanın hedeflerinin açıklandığı toplantıda, İstanbul’un marka değerinin artırılması için yapılması gerekenler masaya yatırıldı.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT