BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve Meclis

Seçim sonuçlarını görmek için tıklayın.
Anasayfa > Haber > 40 gün 40 gece alışverişe 50 bin ek istihdam

40 gün 40 gece alışverişe 50 bin ek istihdam

Alışveriş ve eğlenceyi bir arada sunacak olan İstanbul Shopping Fest hazırlıkları sürerken, 40 gün 40 gece alışveriş festivali 50 bin kişiye iş kapısı olacak.



13 KAT ARTIŞ Alışveriş festivali ile turistlerin yaptığı harcamaların 5 yılda 5 kat, 12 yılda ise 13 kat artırılması hedefleniyor. > İSTANBUL - Uğur KÜÇÜK İstanbul’da alışverişi eğlenceye dönüştürecek Shopping Fest için geri sayım başladı. 40 gün 40 gece boyunca sürecek olan alışveriş festivali 18 Mart-26 Nisan 2011 tarihleri arasında İstanbul’un tüm alışveriş caddelerinde şenliklerle kutlanacak. Yaklaşık 3 milyar liralık alışveriş hacmi oluşturması beklenen organizasyondun 50 bin kişiye ek istihdam sağlaması bekleniyor. Festival kapsamında yüzlerce yerli ve yabancı marka, yeni sezon ürünlerinde yüzde 50’lere varan indirimler, kampanyalar ve çekilişler yapacak. TURİST BAŞINA BİN DOLAR İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu Eş Başkanı Yılmaz Yılmaz, festival tarihinin Nevruz, Paskalya ve Hamursuz bayramlarını da kapsayacak şekilde belirlendiğini ifade ederek, “İstanbul Shopping Fest ile hedefimiz İstanbul’u bir dünya markası olarak pazarlamak ve turist başına harcamayı 580 dolardan 1000 dolara çıkarmak” dedi. İstanbul Shopping Fest’in toplamda 50 milyon TL’lik bir bütçesi olduğunu belirten Yılmaz, 2011 yılında gıda ve konaklama dışı ticaret hacmini 3 milyar dolara çıkarmayı hedeflediklerini vurguladı.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT