BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > YÖK’ün Facebook'u
şikayet kutusu gibi

YÖK’ün Facebook'u
şikayet kutusu gibi

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Yusuf Ziya Özcan’ın sosyal paylaşım siteleri Facebook ve Twitter’da oluşturduğu profili âdeta şikâyet kutusu hâline geldi.



Simit kafede öğrencilerle bir araya gelerek tavla oynayan Prof. Dr. Özcan, bu fotoğrafları Facebook’a koydu. > Gökhan Kaya ANKARA Geçtiğimiz ay içerisinde vatandaşlarla daha iyi iletişimde bulunmak için sosyal paylaşım siteleri Facebook ve Twitter’da hesap açan Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Yusuf Ziya Özcan’ın profili adeta dert kapısı oldu. Çok kısa bir süre önce bu sitelere üye olan Başkan Özcan’ı sanal âlemde arkadaş olarak ekleyenlerin sayısı ise şimdiden 5 bine yaklaştı. Özellikle gençler, buralara üye olarak, mezun olduktan sonra ya da okurken yükseköğretimle ilgili yaşadıkları sıkıntıları, Başkan Özcan’a aktarıyorlar. Dertlerini Başkan Özcan’a aktarmak isteyenlerin başında ise 2 yıllık meslek yüksek okullarından mezun olan çocuk gelişimcilerle, fen-edebiyat fakültesi mezunları geliyor. Çocuk Gelişimi bölümü öğrencileri, kendilerine lisans tamamlama hakkı tanınmasını isterken, Fen edebiyat fakültesi mezunları, formasyon problemlerini Başkana ileterek çözüm istiyorlar.?YÖK başkanına ulaşmanın neredeyse imkansız olduğu dönemleri de gören öğrenciler sosyal paylaşım sitelerini fırsat olarak görüp her türlü taleplerini dile getiriyorlar. Geçtiğimiz günlerde horozunu 2011’inci Facebook arkadaşına hediye eden Özcan‘a “çay davetleri” de geliyor.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT