4 milyon harcadı satışları Bereket’lendi

Düzenleyen:
4 milyon harcadı satışları Bereket’lendi

Ekonomi Haberleri

Dünya markası olma yolunda ilerleyen Bereket Döner’in satışları reklam yatırımlarıyla yüzde 50 artarken, büyümesine de yüzde 20 katkı sağlayacak

Marka iletişimine yılın ilk 4 ayında 4 milyon TL tanıtım yatırımı yapan Bereket Döner satışlarını yüzde 50 artırmayı başardı. Tanıtımın şirketin büyümesine de yüzde 20 katkı sağladığına dikkat çeken Bereket Döner CEO’su Muhammet Nezif Emek “30 yılımızla birlikte 4 milyon liralık tanıtım yatırımı önümüzdeki günlerde sürdürülebilir iletişim yatırımlarımızın başlangıcı. Ekonomideki büyümeye paralel olarak inovasyon için de yeni yatırımlarımız gelecek. Sadece Türkiye’de değil tüm dünyada markamızın bilinirliliğini artıracağız. Liderlik genlerimizde var. Türk Dönerinin dünyadaki sözcüsü ve savunucusu olarak kampanyamız sadece Bereket Döner’e değil, sektöre de hızlı bir soluk getirdi. Marka iletişim çalışmalarımızı sürdürürken çok sayıda franchise ve master franchise sözleşmelerine de imza attık” diye konuştu. Şirketin Global Marka Danışmanlığını yürüten Buket Yılmazer de yeni reklam filmi ve tanıtım kampanyalarının yatırımcılardan da tam not aldığını belirterek “Reklam kampanyamızla birlikte kampanyalı ürün satışlarımızda yüzde 50 oranında artış sağladık. Artık sahada daha aktif satış ve tanıtım kampanyaları gerçekleştirerek bu iletişimi sürekli kılacağız. Tüketiciyle kurduğumuz yoğun iletişimde markamız ve ürünlerimize olan güveni gördük. Sorumluluğumuz daha da arttı” dedi. 

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...