BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Daily Telegraph Erdoğan’dan özür diledi

Daily Telegraph Erdoğan’dan özür diledi

İngiliz Daily Telegraph gazetesi, “İran’ın AK Parti’ye bağış yaptığını” iddia ettiği haberiyle ilgili Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’dan özür diledi.



İngiliz Daily Telegraph gazetesi, “İran’ın AK Parti’ye bağış yaptığını” iddia ettiği haberiyle ilgili Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’dan özür diledi. Gazetenin dün 16. sayfasında, dünya haberleri bölümünün ilk sayfasında yer alan özür ve düzeltme metninde şöyle denildi: “İran, Türkiye’nin iktidar partisine 25 milyon dolarlık bağışta bulundu, başlıklı 15 Eylül 2010 tarihli makalemizde, Türkiye Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, ‘İran’dan, AK Parti’nin seçim kampanyası için toplam 25 milyon dolarlık bir bağışı kabul ettiği’ şeklinde yanlış ifadelere yer verilmiştir. Yanlış bilgilendirildiğimizi ve iddianın doğru olmadığını kabul ediyoruz. Ne Başbakan Erdoğan, ne de partisi böyle bir anlaşmaya varmış ya da böyle bir bağışı İran’dan kabul etmiştir. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’dan özür diliyoruz.” Daily Telegraph, internet sitesinde de aynı düzeltmeyi ve özürü yayımladı. LONDRA AA
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT