BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Çağrıyı Elazığ’dan alacak işçi sayısını katlayacak

Çağrıyı Elazığ’dan alacak işçi sayısını katlayacak

Elazığ’da çağrı merkezi açan Vodafone, bölgede istihdamı iki katına çıkarmayı hedefliyor. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım da “Özel sektör- devlet iş birliği ile Doğu ve Güneydoğu’da 1 milyon kişiye iş alanı açacağız” dedi.



Vodafone Elazığ Çağrı Merkezi, Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım’ın ilk çağrıya cevap vermesiyle hizmete açıldı. Ülkemizde bugüne kadar 10 milyar doları aşkın yatırım yapan Vodafone Türkiye’nin abone ihtiyaçlarını karşılamak üzere kurduğu Elazığ’daki yeni çağrı merkezinin açılış töreninde, ilk çağrıyı alan Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, bir abonenin istediği bir numarayı verdi. Törende konuşan Yıldırım, sektörün önünü açtıklarını belirterek, “Özel sektör yatırım yapıyor ve Elazığlılara hizmet sağlıyor. Şimdiye kadar yaptığı yatırımlarla ülkemizin en büyük yatırımcı şirketlerinden olan Vodafone’un Elazığ’da 250 kişiye istihdam sağlayacak çağrı merkezinin açılışını yapıyoruz. Doğu ve Güneydoğu’da 1 milyon kişiye iş imkânı açmayı hedefliyoruz. Bugün yaklaşık 40 bine ulaştık hedefimiz 1 milyon. Özel sektör ve devlet iş birliği ile bu işi başaracağız” diye konuştu. 250 KİŞİ İŞE BAŞLADI Kentte uzun dönemde istihdam rakamını iki katına çıkaracaklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray ise şöyle konuştu: “Ülkemizde istihdamın artmasına, genç nüfusumuzun istihdam sorununu aşmasına büyük önem veriyoruz. Bugün, yeni çağrı merkezimizi Sayın Bakanımızın himayelerinde Elazığ’da açmaktan memnuniyet duyuyoruz. Elazığ genç nüfusa sahip bir ilimiz. Bu yatırımla, genç nüfusun istihdam edilmesine katkıda bulunmayı amaçlıyoruz. Elazığ çağrı merkezi 20 milyon TL’lik yatırım planı ile bölgesel ekonomik ve sosyal kalkınmaya katkı sağlayacaktır.” Timuray, ayrıca 2006 yılından bu yana Doğu Anadolu Bölgesi’ne de 135 milyon TL altyapı yatırımı gerçekleştirdiklerini de sözlerine ekledi. Kayıpları 8 yılda telafi ettik Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Vodafone’un 36 milyon dakika çağrı cevaplama kapasitesiyle çalışacak merkezinin açılışında yaptığı konuşmada, Türkiye’de kayıp yılları 8 yılda telafi ettiklerini söyledi. Elazığ’a 250 kilometre bölünmüş yol yaptıklarını anlatan Yıldırım, şunları söyledi: Türkiye kayıp yıllarını 8 yılda telafi etti. 500 bin konut yapıp teslim ettik. 2 milyon aile, 20 tane 100 bin haneli şehir demektir. İşte hizmet budur. Cumhuriyet tarihinde yapılan okulların dersliklerin sayısının yarıdan fazlasını 8 yılda yaptık. 162 bin tane dersliği yaptık öğrencilerimizin hizmetine sunduk. Eğitimde 7,5 katrilyon olan kaynağı 30 katrilyonun üzerine, sağlıkta 10 katrilyondan 45 katrilyona çıkardık. İnsana değer vermek, hizmet bu.” Vodafone’un yeni merkezi hızla açtığına da işaret eden Yıldırım, “10 Ocakta gelen Vodafone yetkilileri ile yapılan görüşmeler sonucunda 2 aydan kısa sürede çağrı merkezinin oluştuğunu dile getirdi. Yıldırım konuşmasında yanlışlıkla ‘10 Mart’ deyince gülerek “10 Martta görevi bırakıyorum ya, 10 Marta takıldık” dedi. BAKANLA KONUŞTU İNANAMADI Merkezde ilk çağrıyı alan Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile çağrı merkezini arayan kişi arasında keyifli diyaloglar yaşandı. Bakanın telefonu cevaplandırdığına inanamayan çağrı merkezi müşterisi, bakana iki defa bunun kamera şakası olup olmadığını sordu. Çağrı merkezini arayan aboneye cep telefonu numarasını veren Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, kendisini her türlü konu için arayabileceğini de söyledi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT