BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > 28 ülkeyi mercek altına alan BMD Türk markalarına yeni ufuklar açtı

28 ülkeyi mercek altına alan BMD Türk markalarına yeni ufuklar açtı

Hedef pazar olarak belirlenen 28 ülkeyi yakın takibe alan Birleşmiş Markalar Derneği, hazırladığı raporlarla üyelerine yol gösteriyor.



Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, yurt içi ve yurt dışında son yıllarda büyük bir ivme gösteren Türk markalarının dünya pazarlarında daha fazla yer edinebilmesi için 28 ülkeyi mercek altına aldıklarını belirterek, “BMD olarak markalarımıza yeni ufuklar açıyoruz” dedi. Dernek üyesi markaların yoğun katılım gösterdiği BMD Olağan Genel Kurulu’nda konuşan Yılmaz Yılmaz, markalaşmanın gereği olarak, 2010 yılında özellikle yurt dışında büyüme ve uluslararası alanda rekabetçi olma konularına büyük önem verdiklerini söyledi. Yılmaz Yılmaz, BMD üyesi markaların halen yaklaşık 80 ülkede 2 binin üzerinde mağazasının bulunduğuna ve bu sayının her geçen gün arttığına dikkat çekerek şunları söyledi: “Hızla gelişen Türk markaları için önemli hedef pazarlar olabileceği düşünülen aralarında Rusya, Kazakistan, Mısır, Birleşik Arap Emirlikleri, Sırbistan ve Romanya’nda bulunduğu 28 ülkenin sosyal, ekonomik, demografik politik özelliklerinin yer aldığı raporlar hazırladık. Organize perakendeye ilişkin verilerin de yer aldığı bu raporlar sayesinde derneğimiz üyesi markalar, girecekleri pazarları derinlemesine tanıma imkânına kavuştular. Bir bakıma BMD olarak üyelerimize yeni ufuklar açtık. Söz konusu ülkelerin pozitif yanlarını ve risklerini ortaya koyduk. Çünkü bizim ne boşa harcanacak zamanımız ne de kaynağımız var. Temel hedefimiz girdiğimiz pazarlarda mutlak başarıyı yakalamak.”
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT