Bahşiş gitti like geldi

Düzenleyen:
Bahşiş gitti like geldi

YAŞAM Haberleri

Sosyal medyanın önemi arttıkça hayatımız da değişiyor. Önceden bahşiş isteyen işletmeler, artık “Sayfamızı beğenip yorum yapmanız yeterli” diyor.

Sosyal medyanın reklam ve marka algısı konusundaki önemine işaret eden Uluslararası Sosyal Medya Derneği (USMED) Yönetim Kurulu Başkanı Said Ercan “Hesap ödemeye gittiğinizde kasiyer size, ‘Beyefendi bizim için şu mecrada yorum yapar, beğenide bulunur musunuz?’ diyor. Eskiden bahşiş bekleyen satıcı veya işletmeci, artık sizin sosyal medyadan olumlu yorumlarınızı bekliyor” dedi. Dijital dönüşümünün kaçınılmaz olarak reklamcılığı da etkilediğini belirten Ercan, sosyal medya kullanıcılarının paylaşımları sayesinde reklamların daha büyük kitlelere ulaştığını dile getirdi. Ercan, şöyle devam etti: 
DİJİTAL YERLİLER
Yeni bir gençlik geliyor ve bu gençliğin eski kadim dünyayla bağı yok. Bunlara ‘dijital yerliler’ diyoruz. Biz ise dijital göçmenleriz. Dijital göçmenler, dijital yerlilerin arasına girmeyi başardığı sürece büyük olarak kalmaya devam edecek. Gençler büyük otel zincirlerini bilmiyor ama online rezervasyon sitelerinin hepsini biliyor. Mesela sosyal medyayı çok iyi kullanan bir butik otel artık insanların ilk tercihi hâline geliyor.

Düzenleyen:  - YAŞAM
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...