BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Avea şirketlerin altına
araba çekecek

Avea şirketlerin altına
araba çekecek

Avea kurumsal müşteri hizmetlerini AveaBiz çatısı altında toplarken, belirli bir süre taahhütte bulunan müşterilerine de araba tahsis edecek.



> Mustafa Sezer İSTANBUL Avea, kurumsal müşterilerine yönelik ürün, hizmet ve çözümlerini AveaBiz çatısı altında sunacak. AveaBiz, Intercity iş birliğinde düzenlediği “Türkiye’de İşletmelerin Arabası Bizden” kampanyası kapsamında, belirli bir fatura taahhüdü veren müşterilerine 3 yıla kadar kiralık araç tahsis edecek. Avea Kurumsal İş Birimi Kıdemli Direktörü Tunç Taşman, araba tahsisinin ‘AveaBiz’in ilk kampanyası olacağını belirterek, “Bu kampanya ile belirli bir fatura taahhüdü veren müşterilere 3 yıla kadar kiralık araç tahsis edilecek ve müşterilerin servis, vergi gibi masrafları olmayacak. Kampanya 4 bin lira aylık taahhütle başlıyor. Lüks araçlar için 10 bin lira taahhüt gerekiyor” diye konuştu. BİRLİKTE KARAR VERİLDİ Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hakan Kaplan da, kurumsal markanın nasıl olması gerektiğine kullanıcılar ile beraber karar verdiklerini ve 2010 yılında yaptıkları araştırmaların kendilerine ışık tuttuğunu söyledi. Kaplan, “Kurumsal hat kullanıcıları, şirketin çözüm ortağı değil, şirketin parçası olabilecek” dedi. Kaplan, tablet bilgisayar içeren kampanyalar düzenlemek için görüşmelerinin sürdüğünü, bu yıl içerisinde bu tür kampanyaların başlayabileceğini söyledi. JAPONYA’DAKİ MÜŞTERİYE İNDİRİM Euro RSCG Türkiye CEO’su Levent Erden, Hakan Kaplan ve Tunç Taşman, “AveaBiz” kampanyasının tanıtımını birlikte gerçekleştirdi. Tanıtım toplantısında gazetecilerin sorularını cevaplayan Hakan Kaplan, Japonya’da dün meydana gelen depremin ardından orada bulanan Avea müşterilerini tespit ettiklerini ve faturalarında belli bir indirime gideceklerini kaydetti. Yurt dışında data kullanımlarındaki fiyatlandırmalarla ilgili olarak da Kaplan, “Bu konuda bazı girişimlerimiz var. 2011 içinde data roaming’le ilgili iyi haberler vereceğimizi düşünüyorum” dedi. 200 bine yakın kurumsal müşteri Avea Kurumsal İş Birimi Kıdemli Direktörü Tunç Taşman, Avea’nın kurumsal alanda, toplam pazar payının birkaç puan üzerinde bir konuma sahip olduğunu ifade ederek, 200 bine yakın kurumsal müşterileri bulunduğunu ve bu yıl kurumsal alanda yüzde 20 büyüme hedeflediklerini söyledi. Toplantıda, AveaBiz markasının oluşturma sürecinden bahseden Euro RSCG Türkiye CEO’su Levent Erden, “Kurumsal alanda yapılan atılımı ve üstün hizmet kalitesini daha iyi vurgulayabilmek için Aveaİş markasını yenileyip tazelemeyi doğru bulduk. Markanın işletmelerle, esnafla, KOBİ’yle kurduğu iş birliğini ve yakınlığı yansıtabilecek; sıcak, dinamik, pozitif bir motto ortaya çıkarmaya odaklandık” diye konuştu.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT