BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Reklam oscarları
sahiplerini buldu

Reklam oscarları
sahiplerini buldu

Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması sonuçlandı.



> 164 başvurunun yapıldığı Effie’nin düzenlediği organizasyonda, ödül alan firmaların temsilcileri başarılarını birlikte kutladı. Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması sonuçlandı. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’na bu yıl rekor bir katılımla 164 başvuru yapıldı. 26 farklı kategoriden oluşan Effie’de, 127 kampanya finale kaldı. Gecede 15 altın, 16 bronz ve 19 gümüş Effie sahiplerini buldu. Reklamverenler Derneği ve Effie Jüri Başkanı Ahmet Pura, Effie’nin yarışmaların altın standardı olarak addedildiğine dikkat çekti. Reklamcılar Derneği Başkanı Aytül Özkan ise, 2005’ten beri Effie kapsamında pekçok eğitim verildiğini ve kazanan vakaların yer aldığı 3 kitap yayınlandığını söyledi. Farklı kategorilerden 15 reklamın altın ödüle layık görüldüğü gecede, Pınar Süt, Eti Browni İntense, Eti Maxsimus, Şekerbank, İş Bankası, Omo, Avea, Vodafıne, Coca Cola, Darüşşafaka, Pepsi, Fairy, Knorr, Lipton ödül aldı.
 
 
 
 
 
 
 
KAPAT