BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Shopping Fest’le satışları %41 arttı

Shopping Fest’le satışları %41 arttı

Bu yıl ilk defa düzenlenen ve çeşitli organizasyonlarla 40 gün 40 gece devam edecek İstanbul Shopping Fest’in katılımcılarından Ramsey, çok iyi bir dönem geçirdiklerini bildirdi.



Bu yıl ilk defa düzenlenen ve çeşitli organizasyonlarla 40 gün 40 gece devam edecek İstanbul Shopping Fest’in katılımcılarından Ramsey, çok iyi bir dönem geçirdiklerini bildirdi. Çeşitli indirimler ve etkinliklerin düzenlediği uluslararası alışveriş festivalinin başladığı 18 Marttan 10 Nisana kadar geçen süre içinde Ramsey’in satışları, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 41 artarken, yabancı müşteri sayısında da yüzde 53’lük artış gerçekleşti. Shopping Fest’in ilk defa düzenlenmesine rağmen sektöre büyük hareketlilik getirdiğini söyleyen Ramsey CEO’su ve Gürmen Grup Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Doğan, satışlarının adetsel bazda ise yüzde 46 arttığına dikkat çekti. Festivaldeki 40’ıncı günün sonunda bütün Türkiye’de toplam yıllık satış artışının 4 puan artmasını beklediklerini söyleyen Doğan, “Herkesin el ele vererek gerçekleştirdiği bu etkinlik İstanbul’un tanıtımına çok büyük etki sağladı” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Kapat
KAPAT