Alışverişi cepten yap mağazadan teslim al

Düzenleyen:
Alışverişi cepten yap mağazadan teslim al

Ekonomi Haberleri

74 ilde 4 bin 500’ü aşkın mağazası bulunan Şok Marketler, internetten alışveriş dönemi başlattı. Uygulama ile internetten verilen sipariş, marketten teslim alınacak. Sistem şimdilik 26 mağaza ile başlıyor...

Cabir Turğut İSTANBUL
Perakende markası Şok Marketleri, online alışveriş dönemi başlattı. E-ticaret açılımı yapan şirket, geliştirdiği ‘Cepte Şok’ uygulaması ile mobil ve web üzerinden sipariş verilmesine imkân sağlıyor. Müşteriler, ‘Tıkla, Gel, Al’ mantığıyla seçtikleri ürünleri belirledikleri zaman dilimi içerisinde kendilerine en yakın Şok Market’ten teslim alabilecek. Alışveriş internet üzerinden tamamlanacağından, mağazada kuyruk bekleme derdi de son bulacak. Online alışveriş uygulaması ile dünyada bir ilke imza atan şirket, başlangıçta Türkiye genelindeki 26 mağazasında bu hizmeti verecek. Şok müşterilerininin talebine göre; mobil alışveriş hizmetinin yaygınlaştırılması da mümkün olabilir. İstanbul’da dün gerçekleşen basın toplantısında uygulamayı tanıtan Şok Marketler CEO’su Uğur Demirel, hedeflerinin müşterilerine zaman kazandırmak ve alışveriş rutinlerini kolaylaştırmak olduğunu söyledi.
ÇALIŞAN KADIN İÇİN ÇOK İYİ FIRSAT
Tüketicilere sadece bir tık kadar yakın olacaklarını belirten CEO Demirel “Cepte ŞOK projesinin ilk adımını 2016 yılının Ağustos ayında attık. Kasım 2016’da tasarımı hazırlandı. Click&Collect uygulaması dünyada İngiltere ve Fransa’da uygulanıyor. Türkiye’de uygun fiyatlı ürünler satan perakende zincirleri arasındaysa ilk kez Şok Marketler bu uygulamayı hayata geçirdi” dedi. Sistemin aynı zamanda dünyada da uygun fiyatlı ürünler satan marketler içinde ilk kez uygulanacağına dikkati çeken Demirel, Cepte Şok’un sağladığı imkânlara ilişkin “Bu uygulama ile çalışan kadınlar, vakti olmayanlar alışverişlerini cep telefonları ile gün içinde yapıp, evlerine giderken, hazırlanmış paketlerini vakit kaybetmeden alabilecekler. Sistemde tüm ayrıntılar düşünüldü. Özellikle buzdolabında bekletilmesi gereken ürünlerin bozulmadan muhafazası da sağlanıyor. Tüketiciye sadece uğrayıp özenle hazırlanmış paketini almak kalıyor” diye konuştu

BU YIL YÜZDE 45 BÜYÜYECEK

Kuruluş tarihi 1995 yılına dayanan Şok Marketleri, Ağustos 2011’de Yıldız Holding bünyesine katıldı. 2011 yılında 1.200 noktada ve 4 bin 500 çalışan ile hizmet veren perakende devi, şu anda 4 bin 700 mağazada 21 bin kişiyi istihdam etmiş durumda.  Şirket, 2017 yılını ise 5 bini aşkın mağaza ile kapatmayı hedefliyor. 2016’da yüzde 40 büyüme yakalayan Şok Marketler’in, bu yıl yüzde 45 büyümesi bekleniyor. Şok’un son olarak yaptığı e-ticaret açılımı ile birlikte büyümeye ve mağaza yatırımlarımlarını artırmaya devam edeceği belirtildi. 

YILDIZ HOLDİNG DESTEKLEDİ

Yıldız Holding’in yönetiminde de bulunan Genel Müdür Hilal Merter de bu projede aktif görev aldı. Hilal Merter “Cep’te ŞOK projesi dijital dönüşüm hedefleri çerçevesinde bizim için çok değerli bir proje. Şirketlerimizin kendi sektörlerinde liderliklerini desteklemek amacıyla holdingin pek çok birimini bir araya getirdiğimiz, katkılarını aldığımız, amaç birliği prensibimiz çevresinde bizi buluşturan projeler üzerinde çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.  

 

 

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...