Türkiye'nin en değerli markası Türk Telekom

- Güncelleme:
Türkiye'nin en değerli markası Türk Telekom

Ekonomi Haberleri

Brand Finance'in yaptığı marka araştırması sonucuna göre Türkiye'nin en değerli markası 2 milyar 380 milyon dolarla Türk Telekom oldu.

Brand Finance'in yaptığı marka araştırması sonucuna göre Türkiye'nin en değerli markası 2 milyar 380 milyon dolarla Türk Telekom oldu. Uluslararası marka değerlendirme şirketi Brand Finance 7. defa "Türkiye'nin En Değerli Markalar" listesini yayımladı. 2012 verileri ile hazırlanan listeye göre 100 markanın toplamı 31 milyar 240 milyon dolara ulaştı. Geçen yıl yer alan 89 markanın 71'i değer kazanırken, 18 marka ise değer kaybına uğradı. Listede ilk 5'te yer alan markaların tamamı geçen yıla göre değerlerini artırdı. Türk Telekom 2 milyar 380 milyon dolar ile listenin ilk sırasına otururken, onu 2 milyar 121 milyon dolar ile Akbank, 2 milyar 61 milyon dolar ile Türkiye İş Bankası, 1 milyar 800 milyon dolar ile Türk Hava Yolları (THY) ve 1 milyar 579 milyon dolar ile Garanti Bankası izledi. Bu yıl listeye 11 yeni marka dahil oldu. Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor da listeye yeni giren markalar arasında yer aldı.
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...